نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

  • شناسه خبر: 50418
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه شهرستان به منظور تشریح برنامه های بسیج در محل سالن کنفرانس ناحیه مقاومت برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به آغاز این هفته از ۳۰ آبان ماه اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه مختلف و متنوع در این هفته توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در ۸ سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد و با موفقیت به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: بسیج به دنیا نشان داد که همیشه در صحنه است.

سرهنگ اسدی بیان داشت: بسیج بعد از جنگ با موانع و مشکلات بسیار نیز درعرصه های سازندگی وارد عمل شد و طبق فرمان ولایت در مناطق محروم حرکت هایی انجام داد.

سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان

وی به اجرای برنامه هایی از جمله فضاسازی تبلیغاتی سطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری کارگاه سبک زندگی، تقدیر از بسیجیان فعال و نمونه، دیدار با امام جمعه، حضور سازمان یافته حلقه های شجره صالحین در نمازعبادی سیاسی روز جمعه در هفته بسیج در سطح شهرستان رفسنجان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان تصریح کرد: برگزاری مسابقات دو میدانی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، برپایی نمایشگاه های عکس و آثار شهداء، برپایی نمایشگاه های آشنایی با آسیب های ماهواره و برگزاری نشست مادران و پرچمداران از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول این هفته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان