مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان:

استان کرمان چاره ای جز انتقال آب شرب از بهشت آباد اصفهان را ندارد

  • شناسه خبر: 50233
استان کرمان چاره ای جز انتقال آب شرب از بهشت آباد اصفهان را ندارد

مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان با اشاره به اهمیت آب شرب استان در زمان کنونی تصریح کرد: استان کرمان چاره ای جز انتقال آب شرب از بهشت آباد اصفهان را ندارد که با همت مسئولین باید انجام شود

خانه » آخرین اخبار » استان کرمان چاره ای جز انتقال آب شرب از بهشت آباد اصفهان را ندارد

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، محمد رضا بختیاری مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان در جلسه بررسی وضعیت آب شهرستان رفسنجان، آب شرب این شهرستان را به لحاظ کمی و کیفی دارای مشکلاتی دانست و اظهار داشت: رفسنجان به لحاظ منابع آب در سطح کشور در بحرانی ترین وضعیت قرار دارد که برای حل این مشکل کارهای زیربنایی در حال انجام است و در آینده شاهد بهبود منابع آبی در استان و شهرستان هستیم.

وی افزود: دشت های استان کرمان طی چند سال اخیر نابود شده است و در تابستان امسال نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد قطعی آب را داشتیم.

بختیاری خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۰۰ متر او.ل لایه شیرین استان را از دست داده ایم و در حالیکه استانی مانند اصفهان ۶۰۰ میلیون آب سطحی وارد استان کرده است در استان کرمان این میزان صفر بوده است.

وی با اشاره به اهمیت آب شرب استان در زمان کنونی تصریح کرد: استان کرمان چاره ای جز انتقال آب شرب از بهشت آباد اصفهان را ندارد که با همت مسئولین باید انجام شود، در صورت ورود ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب به شمال استان کرمان نزدیک به ۲۵ سال مشکل آب استان حل می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان