امام جمعه رفسنجان: گرانی‌ها حق این مردم نیست

  • شناسه خبر: 5013
امام جمعه رفسنجان: گرانی‌ها حق این مردم نیست

به گزارش “خانه خشتی”امام جمعه رفسنجان گفت: این گرانی‌ها حق مردم‌ وفادار به رهبری و انقلاب نیست. حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: مسلمانان باید مراقب برنامه‌های خود باشند و هرگز بهانه به دست دشمنان ندهند. حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی منتظر […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان: گرانی‌ها حق این مردم نیست

به گزارش “خانه خشتی”امام جمعه رفسنجان گفت: این گرانی‌ها حق مردم‌ وفادار به رهبری و انقلاب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: مسلمانان باید مراقب برنامه‌های خود باشند و هرگز بهانه به دست دشمنان ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند و از یک جمله کوتاه ما سوژه‌هایی می‌گیرند و مطرح می‌کنند، لذا باید از سخنان دوپهلو پرهیز کرد و با شفافیت حرف‌های خود را زد.

وی بیان داشت: برخی از بزرگان که شفافیت ایجاد نمی‌کنند، مقصر هستند، زیرا در دل مردم و قلب مومنان تشویش ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور افزود: جامعه اسلامی همانند زنجیره‌ای است و باید هوادار هم باشند و از نظامی که با خون‌های زیادی پایه‌ریزی شده است، محافظت کرد.

وی نقش والدین را در تربیت فرزندان مهم‌تر از نقش استاد و معلم دانست و گفت: والدین هر ابزاری را برای فرزند که عامل انحراف می‌شود، فراهم نکنند، زیرا از سم کشنده‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور حضور فرزندان به همراه والدین در کانون‌های معرفتی مانند مساجد مؤثر خواند و عنوان کرد: تربیت دینی فرزندان ضروری است و عدم توجه به این مهم عواقب شومی دارد.

امام جمعه رفسنجان فعالیت مجلس نهم را در ۲۳ روز آینده بر پایه اخلاص، تقوا، علم و دانش خواند و گفت: نمایندگان مجلس باید به وضعیت معیشتی مردم بیشتر توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور اذعان داشت: مسئولان بدانند برای مردمی که وفادار به رهبری و انقلاب هستند، هر کاری که می‌توانند انجام دهند، این گرانی‌ها حق این مردم نیست.

برچسب ها:
: گرانی‌ها امام جمعه رفسنجان این مردم نیست حق خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان