طرح مدیران فردا در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان اجرا می شود

  • شناسه خبر: 50054
طرح مدیران فردا در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان اجرا می شود

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان گفت: سعی داریم با اجرای کار تربیتی بر روی دانش آموزان، فرماندهان جنگ نرمی در اجتماع داشته باشیم.

خانه » آخرین اخبار » طرح مدیران فردا در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان اجرا می شود

ابوالفضل اعتمادی سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، توسعه فرهنگ دینی در مدارس را از وظایف این مرکز عنوان کرد و گفت: ترکیب اصلی اتحادیه به عنوان یک بسته فرهنگی در مدارس، قشر دانش آموز است.

وی حضور در فعالیت های اجتماعی و جریان سازی در مشارکت های مردمی مثل راهپیمایی روز ۱۳ آبان را از برنامه های اتحادیه در راستای اهداف آن بیان کرد و افزود:با جذب دانش آموزان زبده در مدارس و پرورش آنان، به جامعه ای موفق دست می یابیم.

اعتمادی از اجرای طرح مدیران فردا در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خبر داد و افزود: تصمیم گرفتیم اتاق فکری با مشورت بزرگان تشکیل دهیم و با استفاده از تجربه آنان به سمت اجرای کار تربیتی پیش رویم.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به تشکیل جلسات هفتگی این مرکز افزود: جلسات قرارگاه با حضور رابطین مدارس در خصوص مسائل فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و مهارتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: سعی داریم با اجرای کار تربیتی بر روی دانش آموزان، فرماندهان جنگ نرمی در اجتماع داشته باشیم.

ابوالفضل اعتمادی کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، دارای سوابق اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می باشد که پیش از این به عنوان مربی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان مشغول به فعالیت بوده است.

برچسب ها:
آموزش و پرورش ابوالفضل اعتمادی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان اخبار رفسنجان خانه خشتی دانش آموزان فرماندهان جنگ نرم مدیران فردا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان