به‌ منظور آمادگی در زمان بحران

مانور اطفای حریق در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 50016
مانور اطفای حریق در رفسنجان برگزار شد

مانور اطفای حریق صبح امروز در محل مرکز آموزشی درمانی نیک‌نفس رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مانور اطفای حریق در رفسنجان برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، صبح امروز در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی نمایشی در اورژانس زایشگاه نیک‌نفس رفسنجان، اعضای ستاد بحران مرکز فراخوانده شدند و با آتش‌نشانی نیز تماس گرفته شد که رئیس مرکز آموزشی درمانی نیک‌نفس در حاشیه این عملیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: پس از اعلام این آتش‌سوزی نمایشی دستور تخلیه اورژانس اعلام و بیماران به محل پارکینگ مرکز انتقال داده شدند.

حمید ابوسعیدی ادامه داد: با توجه به اینکه آتش‌سوزی که در مسیر انتقال بیماران به پارکینگ رخ داده بود، نیروهای مدیریت بحران مرکز این آتش را مهار کردند و آتش‌سوزی بزرگ توسط ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

وی تصریح کرد: بیماران مستقر در پارکینگ توسط تیم درمان مستقر به صورت سرپایی مداوا شدند و پس از خاموشی کامل آتش‌سوزی، بیماران برای ادامه درمان به سایر بخش‌ها منتقل شدند.

ابوسعیدی ادامه داد: عملیات مذکور ساعت ۸:۳۰ آغاز شد و پس از یک ساعت با موفقیت به پایان رسید؛ علت این حادثه فرضی اتصال سیم‌های برق اعلام شد.

این مسئول متذکر شد: این مانور هر سال برای آمادگی نیروها و همچنین آماده بودن دستگاه‌های اطفای حریق در شرایط بحران انجام می‌شود.

احمد نبوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رفسنجان در ادامه اظهار کرد: آمادگی کارمندان و دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و همواره در برابر آتش‌سوزی باید این آمادگی وجود داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته آموزش‌های زیادی به صورت رایگان از سوی سازمان آتش‌نشانی به تمام نیروها ارائه شد.

نبوی خاطرنشان کرد: وجود دستگاه‌های اطفای حریق در مراکز اجباری است اما زمان آتش‌سوزی‌های جزیی باید حتما آتش‌نشانی در جریان باشد چراکه آتش‌سوزی‌های کوچک می‌توانند زمینه‌ساز آتش‌سوزی‌های بزرگ باشند.

برچسب ها:
آتش نشانی اخبار رفسنجان اطفا حریق خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان