علاج تحریم، اقتصاد مقاومتی است/ مسئولان نخواهند به هر قیمتی تحریم ها را بردارند

  • شناسه خبر: 49806
علاج تحریم، اقتصاد مقاومتی است/ مسئولان نخواهند به هر قیمتی تحریم ها را بردارند

امام جمعه رفسنجان گفت: ملت ما به تحریم ها عادت کرده و ما ۳۵ سال با این تحریم ها زندگی کردیم، اما سازش نداشتیم و زیر بار سلطه نرفتیم.

خانه » آخرین اخبار » علاج تحریم، اقتصاد مقاومتی است/ مسئولان نخواهند به هر قیمتی تحریم ها را بردارند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تولیدات هنری در راستای رهنمون سازی مردم به سعادت ابدی آن ها اظهار داشت: از هنرمندان در خواست می کنیم فیلم ها، سریال ها و تئاتر و موسیقی ارزشمند و آموزنده تولید کنند.

امام جمعه رفسنجان افزود: برخی خیال می کنند مشکل جامعه ما موسیقی است و جامعه تنها به موسیقی نیاز دارد و تلاش می کنند کنسرت های موسیقی برپا کنند؛ اما چرا کنسرت های معنوی در جامعه برگزار نمی شود؟

رمضانی پور از ورود لهویات به هیئت های عزاداری ابراز تأسف کرد و پرهیز از آن را لازم دانست و گفت: برخی موسیقی ها به عزاداری ها سرایت کرده است؛ آیا ما اینقدر تشنه موسیقی هستیم که هنگام سینه زنی هم باید از موسیقی استفاده کنیم؟

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت سید الشهدا و امام سجاد (ع)، گفت و از اقامه مجالس عزا با حضور جوانان و نوجوانان تشکر کرد و گفت: هیئت ها باید در طول سال برنامه داشته باشند و آماده سازی افراد برای عبادت خداوند و توجه به اهل بیت عصمت و طهارت را بیشتر کنند.

امام جمعه رفسنجان از تلاش مجموعه فرمانداری رفسنجان برای برگزاری عزاداری عمومی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم سال آینده عزاداری عمومی را برای صبح تاسوعا یا عاشورا برگزار کنیم و هیئت ها نیز خود را برای آن زمان آماده کرده و تمرین کنند تا شاهد انعکاس این حرکت فرهنگی در سراسر کشور باشیم.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) عاشورا را ظلم ستیزی دانست، نه سازش؛ و درس عاشورای امام حسین (ع) نیز مقابله با ظلم و ستیز است.

حجت الاسلام رمضانی پور دقت مسئولین در مذاکرات هسته ای را ضروری دانست و افزود: این فرمایش رهبر کبیر انقلاب به همه مسئولین و دولت و دستگاه دیپلماسی ما مربوط است تا نخواهند به هر قیمتی تحریم ها را بردارند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: ملت ما به تحریم ها عادت کرده و ما ۳۵ سال با این تحریم ها زندگی کردیم، اما سازش نداشتیم و زیر بار سلطه نرفتیم و اگر می خواستیم به هر قیمتی محاصره اقتصادی و تحریم ها برداشته شود، همان سال ها این کار را می کردیم تا این همه شخصیت گرانقدر نیز ترور نشود.

وی صداقت دستگاه دیپلماسی و دولت و ارائه گزارش و آمار صحیح به رییس جمهور را مهم عنوان کرد و افزود: مردم رییس جمهور را برای خدمت، کار و رسیدن به عزت و سعادت و پیشرفت انتخاب کردند، نه اینکه به هر قیمتی در مذاکره موفق شویم.

عباس رمضانی پور به فرموده مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: رهبر فرزانه انقلاب علاج تحریم را اقتصاد مقاومتی می داند و می فرماید ستایش اقتصادی یعنی مطرح نمودن بحث اقتصادی در سخنرانی ها و تریبون ها و … کافی نیست و باید در عمل ایجاد شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اقتصاد مقاومتی امام جمعه رفسنجان تحریم خانه خشتی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان