در پی بی اخلاقی افرادی معدود صورت گرفت:

اطلاعیه پایگاه خبری “خانه خشتی” / اخلاق را زیر پا نگذارید

  • شناسه خبر: 49778
اطلاعیه پایگاه خبری “خانه خشتی” / اخلاق را زیر پا نگذارید

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی “خانه خشتی” رفسنجان در امر اطلاع‌رسانی مستقل بوده و به هیچ گروه یا جریان خاص فکری و سیاسی وابسته نیست.

خانه » آخرین اخبار » اطلاعیه پایگاه خبری “خانه خشتی” / اخلاق را زیر پا نگذارید

به گزارش “خانه خشتی”، مدتی ست فرد یا افرادی، آگاهانه یا نا آگاهانه در ذیل مطالب انتقادی منتشر شده با نام افراد شناخته شده در شهرستان اقدام به ایراد نظر کرده، تهدید می کنند و یا بدنبال یافتن اطلاعاتی در خصوص همکاری گروهی با مجموعه خبری “خانه خشتی” هستند.

از آن جا که خود را وام دار هیچ جریان یا گروهی نمی دانیم، بسیار واضح سخن گفته و لازم می دانیم جهت روشن شدن این موضوع نکاتی را یادآور شویم:
– گمنامان و شیفتگان خدمتی که با نام افراد گوناگون و یا برای شخصیت های مختلف پیام می گذارند، بهتر است در درجه اول به جای اینکه پشت سر آن ها صحبتی کرده و یا بر پایه فرضیات حرفی بزنند، شهامت صحبت با خود افراد را پیدا کرده و اگر شهامت ندارند، سکوت کنند.
– برخی افراد به جای مطالعه مطالب و ارائه استدلال قوی در رد آن، به منظور تغییر بحث، دست به فرار رو به جلو زده و به این و آن برچسب می زنند و با معرفی شخصیت های مختلف پشت مطالب، سعی در سیاسی جلوه دادن آن مطلب و یا غرض جویانه خواندن آن، دارند.
– متأسفانه شخصیت هایی را مورد حمله قرار می دهند که کارنامه علمی و اجرایی آنها برای بعضی ها آرزوست؛ عموماً شخصیت هایی که نام می برند آنقدر شهامت دارند که شخصاً اظهار نظر نموده و پشت نظرات خود را پنهان نکنند.
– تیم خبری “خانه خشتی” هرگز تسلیم بی اخلاقی ها، فشارها و تهدیدها نخواهد شد و به اطلاع رسانی سریع، صادقانه و شفاف خود ادامه خواهد داد؛ اجازه دهید رسانه ها در فضایی سالم کار خود را انجام داده و به وظیفه ذاتی خود عمل کنند؛ زمانه تهدید و فضا سازی گذشته است!
– در آینده ای نزدیک شاهد اجرای طرح های گوناگون خبری و گسترش فعالیت های این مجموعه خواهید بود.
لازم است در نظر داشته باشید:
* پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی “خانه خشتی” رفسنجان در امر اطلاع‌رسانی مستقل بوده و به هیچ گروه یا جریان خاص فکری و سیاسی وابسته نیست.
* این پایگاه اطلاع رسانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب فعالیت نموده و از دامن زدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز می کند.
* اعضای تحریریه “خانه خشتی” اعم از خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان، دبیران و سردبیران، رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و برای ارتقای سنت و اخلاق رسانه‌ای کشور، تمام توان خود را به کار گرفته اند.
* این مجموعه رسانه ای می‌کوشد با رعایت اصول اخلاق اسلامی و با بهره‌گیری از مشورت صاحب نظران در حوزه فقه رسانه، از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک کشیده و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را منتشر نماید.
* پایگاه خبری “خانه خشتی” با اتکا به رویکرد یاد شده، آرمان خواهی، عدالت طلبی و مطالبه گری را وظیفه ذاتی خود دانسته و با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان و احزاب را از زاویه های نقد و تحلیل کارشناسانه با جدیت دنبال می کند.
* “خانه خشتی” به پشتوانه یک نظام فکری مبتنی بر اندیشه سیاسی ولایت مطلقه فقیه، ضمن پرهیز از مرزبندی‌های کاذب و غیرواقعی سیاسی و تنگ‌نظری‌های مرسوم و معمول، آماده است با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد و در این راستا دست تمام کسانی که تمایل به همکاری با این مجموعه را دارند برادرانه و به گرمی می فشارد.

برچسب ها:
آزادی رسانه اخبار رفسنجان پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خانه خشتی رفسنجان خانه خشتی خبرنگاران خانه خشتی رسانه سیاسی مجموعه خبری خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    دوست من ، تو که خود می خواهی دیگران اخلاق را رعایت کنند چرا دروغ می گوئی ،ایا صداقت از اخلاقیات نیست؟ایا دروغ گوئی از بداخلاقی نیست؟...جهت دار بودن شما را که یک بچه کلاس اول ابتدائی متوجه می شود؛چرا می خواهی خودرا بی طرف تلقی کنی لااقل مرد باش وبگو...گرچه نیاز به اقرارهم نیست.

    ع.د

    پس شما در حد همان کلاس اولی هم نمی دانی. چون این عزیزان دوستداران نظام و انقلاب بوده و راه ولایت را پیش گرفته اند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان