رای هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران/توصیه به روسای قوا

  • شناسه خبر: 4977
رای هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران/توصیه به روسای قوا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را در دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ساعت ۹ صبح امروز با حضور در حوزه ۱۷۱ سیار شمیرانات واقع در حسینیه جماران رای خود را به صندوق […]

خانه » آخرین اخبار » رای هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران/توصیه به روسای قوا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را در دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ساعت ۹ صبح امروز با حضور در حوزه ۱۷۱ سیار شمیرانات واقع در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رای خود با بیان اینکه دعا می کنیم خداوند به مجلس و دولت و سایر مسئولان توفیق دهد گفت: امیدوارم قوای سه گانه و مسئولان شعارهای محوری امسال مقام معظم رهبری همچون تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را محقق کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر بتوانیم تولید ملی را تقویت و سرمایه های راکد ایرانیان خارج از کشور را جذب کنیم و همچنین از نیروی کار داخلی حمایت کنیم بخشی از مشکلات موجود از جمله تورم و بیکاری حل می‌شود.

هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: دعا می‌کنم همه مسئولان بتوانند در اموری که مسئولیت بر عهده دارند موفق باشند.

برچسب ها:
رای هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران/توصیه به روسای قوا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان