آغاز بکار حزب جدید اصلاح طلبان در کرمان / « مام » در کرمان اعلام موجودیت کرد

  • شناسه خبر: 49608
آغاز بکار حزب جدید اصلاح طلبان در کرمان / « مام » در کرمان اعلام موجودیت کرد

حسین مرعشی از آغاز به کار حزب جدید اصلاح طلبان در کرمان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز بکار حزب جدید اصلاح طلبان در کرمان / « مام » در کرمان اعلام موجودیت کرد

به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا  ؛ حسین مرعشی محکوم به فتنه ۸۸ در نشست هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان استان کرمان  با اشاره به فعالیت تشکل مسلمانان آزاداندیش مترقی (مام) در آینده ؛ گفت: در این تشکیلات هیچ‌کدام از دوستان، استقلال خود را به تشکیلات نفروشند؛ هدف ما مشترک است، اما هروقت قرار شد تشکل، استقلال انسان‌ها را از بین ببرد این تشکیلات جایی نیست که کسی بخواهد در آن بماند.

مرعشی افزود: ما باید انسان‌های مستقلی باشیم که دارای کرامت هستیم و فرصت زندگی به ما داده شده تا برای جامعه کار کنیم، اما چون کارهای اجتماعی و سیاسی کار جمعی است ما تصمیم می‌گیریم با هم کار مشترک انجام بدهیم.

وی افزود: بر استقلال تک تک شما در انجام کار فردی تاکید فراوان دارم در عین این‌که در عرصه‌ی سیاسی حتما باید جمعی کار کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: فرد فرد شما باید برای زندگی خود یک تقسیم‌بندی داشته باشید؛ بخشی از وقت و توان شما باید صرف ساختن زندگی فردی خود بشود، زیرا انسانی به درد جامعه می‌خورد که خود او نیازمند نباشد.

مرعشی با بیان این‌که کسی که زندگی شخصی خود را نتواند بسازد برای جامعه هم نمی‌تواند مفید باشد، اظهار کرد: متاسفانه، در گذشته ایثارگری و گذشت را با کار و تلاش نکردن اشتباه گرفتیم.

وی در ادامه با تاکید بر زندگی سالم  گفت: حتما کسی که در جامعه می‌خواهد مروج عدالت و صلاح باشد، نمی‌تواند با زد و بند منافع کسب کند پس زندگی فعالان سیاسی باید منزه و  عاری از آلودگی باشد.

وی گفت: هیج خدمتی از خدمت سیاسی برای جامعه مهمتر نیست؛ سیاست‌های غلط یک جامعه را زمین می‌زند و برعکس سیاستمداران صالح جامعه راارتقا می‌دهند.

لازم به ذکر است ؛ تمامی اهداف و تفکرات حزب منحله و فتنه گر مشارکت در “مام ” قابل مشاهده است ، حسین مرعشی در جریان فتنه ی ۸۸ مورد محاکمه قرار گرفت و محکوم شد.

انتهای پیام /

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان