گفت و گوی خانه خشتی با امام جمعه رفسنجان در روز عاشورا:

جوانان در هیئت های عزاداری راه امام حسین (ع) و انقلاب را پیدا کرده اند

  • شناسه خبر: 49521
جوانان در هیئت های عزاداری راه امام حسین (ع) و انقلاب را پیدا کرده اند

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت: ملت بزرگ ایران باید همانند سیدالشهدا با شعار هیهات منا الذله در برابر استکبار جهانی استقامت کند.

خانه » جوانان در هیئت های عزاداری راه امام حسین (ع) و انقلاب را پیدا کرده اند

به گزارش “خانه خشتی”، صبح امروز راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با عاشورای حسینی، با حضور پرشور مردم و هیئت های عزاداری در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در این مراسم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن اشاره به واقعه ۱۳ آبان که در سال ۵۷ در عاشورا و محرم حسینی بوده است، افزود: جمع بسیاری از دانش آموزان در آن روز به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: همزمانی واقعه عاشورا با ۱۳ آبان قیام بزرگ استکبار ستیزی امام حسین (ع) است که باید در جامعه امروز دمیده شود.

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت: ملت بزرگ ایران که انقلابش برگرفته از عاشورا و مکتب امام حسین (ع) است، باید همانند سیدالشهدا با شعار هیهات منا الذله در برابر استکبار جهانی استقامت کند و استقلال همه جانبه کشورمان را به وجود آورد.

وی خطاب به جوانان گفت: هیئت های عزاداری که عمده آن جوانان هستند راه امام حسین (ع) و انقلاب را پیدا کرده اند که امیدواریم با آمدن آنان در هیئت ها و عزاداری ها به اهداف سیدالشهدا بیشتر توجه شود.

امام جمعه رفسنجان جوانان امروزه را عاشورایی و استکبار ستیز عنوان کرد و افزود: امیدواریم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق پیدا کند و نماز که پایه دین اسلام است جوانان ما خود اقامه کننده آن باشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان عاشورای حسینی عزاداری محرم مراسم 13 آبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان