مسئولان ستاد هدفمندی:سامانه قطع نیست/مردم:گزینه عدم تائید موجود نیست

  • شناسه خبر: 4945
مسئولان ستاد هدفمندی:سامانه قطع نیست/مردم:گزینه عدم تائید موجود نیست

ستاد هدفمندی یارانه ها با رد شایعه قطعی سامانه این ستاد تصریح کرد: سایت این ستاد در حال حاضر همچنان فعال و قابل دسترسی برای عموم مردم است اما مردم با مراجعه به سایت این سازمان نظر دیگری دارند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها علت قطعی که از […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولان ستاد هدفمندی:سامانه قطع نیست/مردم:گزینه عدم تائید موجود نیست

ستاد هدفمندی یارانه ها با رد شایعه قطعی سامانه این ستاد تصریح کرد: سایت این ستاد در حال حاضر همچنان فعال و قابل دسترسی برای عموم مردم است اما مردم با مراجعه به سایت این سازمان نظر دیگری دارند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها علت قطعی که از سوی مردم اعلام شده را عمدتاً مربوط به مشکلات سامانه های الکترونیکی خارج از سازمان هدفمندی یارانه ها می دانند.
همچنین مسئولان معتقدند بخش عمده مشکل دسترسی به سامانه ستاد هدفمندی یارانه ها بیشتر مربوط به ورود مردم در روزهای پایانی به سامانه این سازمان است که متاسفانه باعث بروز مشکل در روزهای اخیر شده است.
گفتنی است: در روزهای اخیر به ویژه از روز سه شنبه تاکنون به علت ازدحام ورود به سامانه سایت ستاد هدفمندی در روز سه شنبه شاهد بروز مشکلاتی مبنی بر قطعی موقت سامانه بودیم.
ضمناً مهلت ورود به سامانه برای اصلاح درخواست انصراف یا عدم انصراف فقط تا ساعت ۲۴ امروز می باشد و تاکنون هیچ تصمیمی از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها برای تمدید مجدد مهلت مربوطه گرفته نشده است.

این در حالی است که با پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران همچنان سامانه www.refahi.ir غیر قابل دسترس است و یا مواردی است که سامانه باز شده اما در ادامه روند عدم انصراف با سوالی مبنی بر اینکه آیا مایل به در یافت نیمی از یارانه هستید یا نه ؟ ، فقط گزینه تائید وجود دارد و کاربر مجبور به انصراف از دریافت نیمی از یارانه می شود.

برچسب ها:
مسئولان ستاد هدفمندي:سامانه قطع نيست/مردم:گزينه عدم تائيد موجود نيست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان