هیئت عزاداری هنرمندان رفسنجان ۱۱ ساله شد

  • شناسه خبر: 49429
هیئت عزاداری هنرمندان رفسنجان ۱۱ ساله شد

عضو هیئت امنای عزاداری هنرمندان رفسنجان از برگزاری مراسم ویژه شام غریبان توسط گروه های هنری تئاتر و موسیقی خبر داد.

خانه » هیئت عزاداری هنرمندان رفسنجان ۱۱ ساله شد

عضو هیئت امنای عزاداری هنرمندان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اعلام این خبر افزود: همه ساله دهه اول محرم جمع کثیری از هنرمندان رشته های مختلف هنری در جوار مقبره افصح هجری گرد هم می آیند و به عزاداری سیدالشهدا می پردازند.

مجتبی ترابی مداحی، تعزیه، شعرخوانی، آواز و نی و … را از برنامه های این هیئت عنوان کرد و گفت: به همت هنرمندان تئاتر و موسیقی رفسنجانی، در شب شام غریبان امسال کاروان عاشورا به صورت نمادین طراحی و اجرا می شود.

وی از استقبال هنرمندان در هیئت ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: اجتماع هنرمندان بدون وابستگی به هیچ ارگان دولتی از اهداف هیئت امناست و تاکنون بدون هیچ حمایتی و تنها به همت هنرمندان عزاداری ها را برپا کرده ایم.

ترابی ضمن دعوت از پیشکسوتان عرصه هنر رفسنجان در هیئت، گفت: علاقمندیم با حضور هنرمندان پیشکسوت در جمع خود ضمن دریافت تجارب ارزشمند آنان برنامه های هنری را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

عضو هیئت امنای عزاداری هنرمندان رفسنجان با اشاره به تأثیر برنامه های مذهبی با زبان هنر ادامه داد: برنامه های هیئت از پنجم محرم آغاز شده و تا ۱سیزدهم ادامه خواهد داشت.

این مراسم هر شب ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳ برگزار و با ضیافت شام به هنرمندان پایان می یابد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان هنرمندان هیئت هنرمندان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • انسیه

    با سلام و عرض ادب. . با توجه به اینکه من در جریان هیئت هنرمندان رفسنجان در این شام غریبان امسال؛ هستم. ...شدیدا مشتاقم که فیلم اون عزاداری رو ببینم.. .. از کجا میشه تهییش کرد. ...؟ متشکرم..
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان