بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان بمناسبت ۱۳ آبان

  • شناسه خبر: 49424
بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان بمناسبت ۱۳ آبان

ما نوجوانان و جوانان انقلابی در آستانه یوم الله سیزدهم آبان ماه با پایبندی در عهدی که با امام خویش، حسین ابن علی (علیه السلام) بسته ایم ، باری دیگر با پرچمدار انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) نجدید پیمان میکنیم.

خانه » بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان بمناسبت ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین

کسانی که در راه ما مجاهدت کنند ، به راه های خویش هدایتشان می کنیم و خدا با نیکوکاران است.

یوم الله سیزدهم آبان ماه یادمان سه رویداد بزرگ مهم تاریخی ست که هرکدام به نوبه ی خود نقشی مهم در تحقق انقلاب اسلامی داشته اند.
سالروز تبعید حضرت امام (رضوان الل تعالى علیه) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ ، روز دانش آموز و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ همه و همه نشان از مرارت ها و سختی های زیادی است که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تحمیل شده است.
استبداد بین المللی از همان لحظات پیدایش شعله های کوچک انقلاب با همه ی وجود به مقابله با انقلاب کمر بست و بعدها پس از پیروزی انقلاب نیز از این مقابله دست برنداشت و اکنون نیز این رویه را ادامه میدهد.
سردمداران استبداد به خصوص آ مریکا در راه ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از هر حیله و روش و ترفندی در این راه اس تفاده برده است.

جاسوسی از ملت ایران در اوایل انقلاب، حمایت آشکار از صدام جنایتکار در هشت سال جنگ تحمیلی، طراحی کودتاهای نافرجام علیه انقلاب، حمایت و تقویت گروهک های ضد انقلاب، حمایت از آشوبگران و فتنه گران سال ۸۸ تحریم های غیر انسانی دارویی و اقتصادی و… تنها گوشه ای از جنایات این مس تکبر خونخوار است.
دیکتاتوری جهانی با ناامیدی از عملیات های نظامی و جنگی به جبهه جنگ رسانه ای و یا به تعبیری جنگ نرم روی آورده و تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است و سعی در خشکانیدن ریشه ی اسلام دارد چرا که اسلام یعنی مبارزه با کفر و باطل.
سالروز سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۳ مصادف شده است با شهادت مظلومانه اماممان حسین ابن علی (علیه السلام) که در راه برپایی عدل و داد و احیای ارزشهای فراموش شده ی جامعه خفته آن روزگاران بوقوع پیوست.
نسل کنونی انقلاب اسلامی ایران اسلامی گرچه در سال شصت و یک هجری در زمان مظلومیت امام خویش حضور نداشته و یا در دوران سیاه خفقان شاهنشاهی نبوده و سختی های جوانان آن روزگار را تحمل نکرده است اما هیچگاه سختی ها و فداکاری های سرداران و سلحشوران و جوانان آ ن روزگار را از یاد نخواهد برد.
ما نوجوانان و جوانان انقلابی در آستانه یوم الله سیزدهم آبان ماه با پایبندی در عهدی که با امام خویش، حسین ابن علی (علیه السلام) بسته ایم ، باری دیگر با پرچمدار انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) نجدید پیمان میکنیم و عهد می بندیم که با مجهز کردن خودمان به سلاح علم و معنویت و بصیرت و با شناسایی حربه های دشمن در عرصه جنگ نرم رسانه ای در سطوح مختلف اجتماعی و علمی وارد شده و هر زمان تهدیدی در صحنه های سیاسی، اقتصادی، و نظامی صورت گرفت تا پای جان در رکاب آن حضرت و در راه اسلام و انقلاب اسلامی خواهیم  ایستاد و همچنین در عرصه سازندگی به آباد کردن باغ انقلاب خواهم پرداخت.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان یوم الله 13 آبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان