مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ورود فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی در کتب درسی

  • شناسه خبر: 49387
ورود فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی در کتب درسی

امانی طهرانی گفت: کسب و جمع آوری اطلاعات لازم جهت استفاده در کتاب های رسمی و آموزشی کشور، برای بالا بردن سطح دانش علمی و فن آورانه ی دانش آموزان است.

خانه » آخرین اخبار » ورود فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی در کتب درسی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مرکز منطقه جنوب شرق و مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه در رفسنجان گفت: هدف اصلی سفر ما با موضوع انتقال انرژی در کشور که عمدتا از طریق خطوط انتقال محصولات نفتی در ایران انجام می شود، کسب و جمع آوری اطلاعات لازم جهت استفاده در کتاب های رسمی و آموزشی کشور، برای بالا بردن سطح دانش علمی و فن آورانه ی دانش آموزان است.

امانی طهرانی افزود: برای اطلاعات دقیق و دسته اول لازم بود گروه های مختلف درسی در رشته های علوم تجربی، فیزیک، شیمی، جغرافیا، زمین شناسی، مطالعات اجتماعی و زیست شناسی که به طور مستقیم به نحوی با این موضوع سر و کار دارند، به طور عینی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی از آغاز اقداماتی در زمینه انتقال فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی در کتب درسی خبر داد و گفت: در کتاب علوم سال هفتم سال جاری و کتاب راهنمای معلم مطالبی را در زمینه ی مسایل مربوط به خطوط انتقال فرآورده های نفتی، مراکز انتقال نفت، مسایل محیط زیست، حفظ امنیت خطوط لوله و مسیولیت همگانی در حفاظت و مراقبت از این صنعت ملی آورده ایم.

مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از بازدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، گفت: در این سفر با حساسیت و اهمیت این موضوع در کشور، بیشتر آشنا شدیم و کتاب ها، عکس ها و فیلم هایی دریافت کردیم که در آینده مورد نیاز و مورد استفاده خواهد بود.

برچسب ها:
خطوط انتقال محصولات نفتی در ایران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش ورود فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی در کتب درسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان