نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد:

خطر تکفیری های شیعه منتسب به بیت شیرازی ها در کمین هیات های مذهبی

  • شناسه خبر: 49334
خطر تکفیری های شیعه منتسب به بیت شیرازی ها در کمین هیات های مذهبی

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از کمک های این فرقه به چند هیات مذهبی در رفسنجان در سال گذشته و امسال خبر داد و بیان داشت: لازم است تا در این زمینه بیشتر مراقب باشیم تا ما در پازل آنان قرار نگیریم .

خانه » آخرین اخبار » خطر تکفیری های شیعه منتسب به بیت شیرازی ها در کمین هیات های مذهبی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برپایی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا و راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان، به اشاره به خطر تکفیری های شیعه و گروهی که منتسب به بیت شیرازی های هستند و نفوذ آنان در میان هیات های مذهبی در سراسر کشور، اظهار داشت: این گروه از سوی انگلیسی ها حمایت و خوراک دهی می شوند و دارای ۱۸ شبکه تلویزیونی با مخارج بالا هستند.

وی افزود: هم اکنون اینان نفوذ زیادی در میان هیات های مذهبی در سراسر کشور پیدا کردند و از لحاظ مالی به آنان پشتیبانی می دهند تا بتوانند در ترویج تفکرشان از آنان سوء استفاده کنند.

آذین از مسئولین شهرستان خواست تا در این زمینه بی تفاوت نباشند و تصریح کرد: اقدامات این گروه نه تنها از سوی رهبر فرزانه انقلاب مورد تایید نیسنت بلکه صدای حزب الله لبنان را نیز درآورده است که چه طور در مرکز جهان اسلام(شهر قم) این فعالیت ها صورت می گیرد.

وی تخریب مذاهب و برائت از خلفا را دو اصل این فرقه برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیازمند است در حالیکه این گروه به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف اند و با ظرافت در حال فعالیت در سراسر کشور هستند.

آذین همچنین از کمک های این فرقه به چند هیات مذهبی در رفسنجان در سال گذشته و امسال نیز خبر داد و بیان داشت: لازم است تا در این زمینه بیشتر مراقب باشیم تا ما در پازل آنان قرار نگیریم و این نیازمند رصد کردن است و در صورتی که برای هیاتی این مسئله پیش امد، روشنگری نماییم۰

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تکفیری های شیعه منتسب به بیت شیرازی ها خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جلیل شعبانی

    سلام لطفا سایت قرارگاه رزمندگان رفسنجان را لینک فرمایید با تشکر http://rafsanjansarallah.ir/
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان