گزارش تصویری اختتامیه مسابقات فوتسال بین دهستان های بخش مرکزی رفسنجان

  • شناسه خبر: 49224
گزارش تصویری اختتامیه مسابقات فوتسال بین دهستان های بخش مرکزی رفسنجان

مسابقات فوتسال بین دهستان های بخش مرکزی و کارکنان بخشداری با حضور شش تیم و نود ورزشکار برگزار گردید.

خانه » آخرین اخبار » گزارش تصویری اختتامیه مسابقات فوتسال بین دهستان های بخش مرکزی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، مسابقات فوتسال جام خدمتگذاران صدیق بخش مرکزی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۶ تیم از دهستانهای اسلامیه، رضوان، قاسم آباد، کبوترخان، آزادگان و تیم کارمندان بخشداری مرکزی به صورت دوره ای در سالن حمید آباد برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم دهستان اسلامیه به مقام نخست دست یافت، کارمندان بخشداری مرکزی مقام دوم را کسب کردند و عنوان سوم به تیم دهستان رضوان رسید. گفتنی است داوری این مسابقات توسط هیأت فوتبال، کمیته فوتسال و آقایان احمدی و ابولی انجام شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان، حسنی بخشدار مرکزی، حاج باقری دبیر هیأت ورزشهای روستایی استان و شهرستان، شورای بخش مرکزی، شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی از جمله حمید آباد، اسلام آباد، هرمزآباد، کبوترخان، کریم آباد علیا و رضوان حضور داشتند، به مقام برتر کاپ قهرمانی، حکم قهرمانی و جایزه نقدی اهدا شد.

همچنین از مسئولین برگزاری، بخشداری مرکزی، کمیته برگزاری، کمیته داوران، کمیته فوتسال شهرستان، دهیاری، شورای اسلامی و شورای ورزشی حمید آباد، با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نژادفصیحی رئیس هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان تقدیر شد.

رئیس هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان و دبیر هیأت استان در پایان این مسابقات از زحمات کلیه مسئولین شهرستان و دهستانهای بخش مرکزی که در برگزاری این مسابقات نقش داشتند قدردانی کرد.

DSC_0093 DSC_0095 DSC_0102 DSC_0111 DSC_0112 DSC_0118

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اختتامیه مسابقات فوتسال بین دهستان های بخش مرکزی رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان