اعزام ۱۲۰ مبلغ در دهه اول محرم به مناطق مختلف رفسنجان

  • شناسه خبر: 49140
اعزام ۱۲۰ مبلغ در دهه اول محرم به مناطق مختلف رفسنجان

به همت سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان ۱۲۰ مبلغ به مناسبت دهه اول محرم امسال به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

خانه » آخرین اخبار » اعزام ۱۲۰ مبلغ در دهه اول محرم به مناطق مختلف رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: هماهنگی این تعداد از مبلغان از سوی امور روحانیون و اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان برای اعزام به شهر رفسنجان ,کشکوئیه ,صفائیه ,نوق ,بهرمان و سرچشمه و بخشها و روستاها انجام شده است.

وی افزود: طبق روال سال های گذشته و با هدف تبلیغ اهداف قیام امام حسین(ع) و نیز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی مردم ۱۲۰ نفر از مبلغان به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند.

حسینی خاطر نشان کرد: شهرستان رفسنجان نسبت به جمعیت در جذب و اعزام روحانیون تبلیغی در استان مقام اول را دارد اما کمبودهایی در خصوص روحانیون بومی و مستقر و طرح هجرت در این شهرستان وجود دارد که امید است این امر با عنایت مسئولین حل شود.

وی با تجلیل از مردم متدین و حسینی روستاهای شهرستان رفسنجان گفت: مردم روستاهای این شهرستان از اعزام روحانیون جهت تبلیغ و عزاداری در ماه محرم استقبال خوبی می کنند و این از الطاف الهی است.

حجت الاسلام حسینی در پایان تصریح کرد: روحانیان اعزام شده شامل روحانیان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه قم، روحانیان طرح هجرت و بومی بودند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اعزام مبلغ خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان