مسئول هیات بیت العباس رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی:

هیات های مذهبی جوانان را درک کنند و به آنها شخصیت دهند تا امام حسینی شوند

  • شناسه خبر: 49097
هیات های مذهبی جوانان را درک کنند و به آنها شخصیت دهند تا امام حسینی شوند

مسئول هیات بیت العباس رفسنجان گفت: هیات های مذهبی جوانان را درک کنند، جوانان ما بسیار با معرفت هستند، بیاییم با آنها کار کنیم و از وجودشان استفاده کنیم، به آنها شخصیت دهیم تا امام حسینی شوند.

خانه » هیات های مذهبی جوانان را درک کنند و به آنها شخصیت دهند تا امام حسینی شوند

اکبر نصیری مسئول هیات بیت العباس رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به تاسیس این هیات عزاداری از سال ۶۴ توسط مرحوم علی نصیری، خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۶۷ مسئولیت هیات به من واگذار شد و شاکر خداوند هستم که در سن جوانی مسئولیت برپایی مجلس عزای اباعبدالله(ع) را نصیبم کرده است.

وی افزود: برنامه های ویژه ماه محرم در این مکان با برپا کردن خیمه عزاداری اباعبدالله(ع) آغاز و تا ۱۶ محرم ادامه خواهد داشت.

نصیری به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: طبقه فوقانی بیت العباس به امور فرهنگی از جمله برگزای کلاس های آموزش قرآن، برپایی حلقه های معرفتی، امور ویژه بانوان و وجود یک کتابخانه برای استفاده جوانان اختصاص داده می شود.

 هیات بیت العباس رفسنجان

وی همچنین به برپایی جشن در شبهای شادی ائمه و اعیاد به طور ویژه در بیت العباس اشاره کرد و گفت: هم در جشن ها و هم در سوگواری ها کرامات زیادی از اهل بیت(ع) رخ می دهد و این چشمان ما هستند که قابلیت دیدن آنها را ندارند، به طور قطع آنها به مریدانشان نظر دارند.

مسئول هیات بیت العباس رفسنجان یکی از رمزهای موفقیت این هیات را کارکردن با جوانان دانست و افزود: وقتی در هیات با جوانان رفیق باشیم آنها نیز با اربابشان حضرت اباعبدااله الحسین(ع) اخت خواهند شد و در اینصورت دیگر بیمه امام هستند و از انحرافات دور خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هیات های مذهبی خواهش می کنم تا جوانان را درک کنند، جوانان ما بسیار با معرفت هستند، بیاییم با آنها کار کنیم و از وجودشان استفاده کنیم، به آنها شخصیت دهیم تا امام حسینی شوند.

برپایی خیمه ی اباعبدالله الحسین(ع) در بیت العباس رفسنجان (11)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان