مدیر کل سازمان بازنشستگی استان کرمان:

۴ هزار و ۳۰۰ رفسنجانی عضو صندوق بازنشستگان کشوری هستند

  • شناسه خبر: 48666
۴ هزار و ۳۰۰ رفسنجانی عضو صندوق بازنشستگان کشوری هستند

عباس رشیدی گفت: تعداد بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان کرمان ۴۵ هزار نفر می باشد که ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از آنان متعلق به رفسنجان می باشند.

خانه » آخرین اخبار » ۴ هزار و ۳۰۰ رفسنجانی عضو صندوق بازنشستگان کشوری هستند

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل سازمان بازنشستگی استان کرمان در همایش بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان از وجود یک میلیون و ۱۷۰ هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: تعداد بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان کرمان ۴۵ هزار نفر می باشد که ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از آنان متعلق به رفسنجان می باشند.

عباس رشیدی در ادامه تعداد بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را بیش از ۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: سالیانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شاغلین به افتخار بازنشستگی نایل می شوند که پرداخت حقوق ماهیانه آنان ۴۹۰ میلیارد تومان است.

مدیر کل سازمان بازنشستگی استان گفت: منابع تأمین پرداخت هزینه های ما از محل درآمدهای شاغلین، سرمایه گذاری های کشوری و مطالباتی که در دست داریم تعیین می شود.

وی از پرداخت ۱۴۹ میلیارد تومان وام ضروری به ۲۳ هزار بازنشسته خبر داد و افزود: میزان این وام در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان بوده است.

رشیدی بازنشستگی را تولدی دوباره و واقعه ای آرام بخش توصیف کرد و اظهار داشت: بازنشستگان ستاره های درخشان و فانوس های نورانی هستند که به رفتار جوانان جهت می دهند.

وی قدرت علمی و فنی کشور را ثمره جوانی از دست رفته بازنشستگان بیان کرد و گفت: شما بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی سفیران سلامت هستید.

مدیر کل سازمان بازنشستگی استان کرمان از افزایش رتبه ایران در تولید نانو و مقالات ISIابراز امیدواری کرد و گفت: در تولید نانو در سطح جهان رتبه ۷ را داریم و در تولید مقالات ISI در رشته شیمی رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده ایم و در فیزیک و زیست شناسی به ترتیب دارای مقام ۴۶ و ۵۴ هستیم.

عباس رشیدی افزود: کشور ایران در علوم پزشکی در منطقه حرف اول را می زند و در سطح جهان از بسیاری کشورهای پیشرفته جلوتر هستیم که این امر نتیجه ثمره جوانی بازنشستگان است.

وی رسیدن به پیشرفت های بسیاری در حوزه علوم پزشکی را مدیون کسانی دانست که در این فضا موی خود را سپید کرده اند و گفت: پیامبر گرامی اسلام نیز تکریم از بزرگسالان را تکریم از خداوند دانسته است.

مدیر کل سازمان بازنشستگی استان بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در مدیریت منابع دانست و گفت: کشور ما از نظر منابع انسانی غنی است و با مدیریت این منابع می توان رونق اقتصادی ایجاد کرد.

رشیدی آماده سازی شاغلین برای رسیدن به بازنشستگی را از پیشنهادات مطرح شده عنوان کرد و گفت: در صورت موافقت این پیشنهاد تصمیم داریم با افزایش سن افراد از میزان ساعات کاری آن ها کم کنیم تا برای شأن و منزلت آنان حرفی داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از هیئت دولت و اقدامات وزیر بهداشت در پیاده سازی طرح تحول نظام سلامت گفت: با عنایت دولت تدبیرو امید مطالبات ما در سالیان گذشته در هفته دولت پرداخت شد.

برچسب ها:
4 هزار و 300 رفسنجانی عضو صندوق بازنشستگان کشوری هستند اخبار رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان