به مناسبت هفته تربیت بدنی:

مسابقات دو و میدانی در روستای قاسم آباد رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 48526
مسابقات دو و میدانی در روستای قاسم آباد رفسنجان برگزار می شود

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان گفت: مسابقات دو و میدانی جمعه دوم آبان ماه رأس ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

خانه » آخرین اخبار » مسابقات دو و میدانی در روستای قاسم آباد رفسنجان برگزار می شود

جواد حاج باقری در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری مسابقات دو و میدانی در روستای قاسم آباد خبر داد و گفت: این مسابقات به همت شورای ورزشی قاسم آباد و با همکاری هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی، اداره ورزش و جوانان رفسنجان، شورای اسلامی و دهیاری قاسم آباد در جاده قاسم اباد به ملک آباد برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جمعه دوم آبان ماه رأس ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط سنی برای شرکت کنندگان آزاد است، گفت: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شورای ورزشی قاسم آباد واقع در خیابان امام خمینی (ره) و دفتر هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی واقع در خیابان تختی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۱۳۷۹۵ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است به ۵ نفر از برترین های این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهدا می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شورای ورزشی مسابقات دو و میدانی رفسنجان ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان