مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در تالار علقمه برگزار شد.

  • شناسه خبر: 4821
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در تالار علقمه برگزار شد.

به گزارش «خانه خشتی»:در این مراسم که با همکاری تامین اجتماعی و اداره کار و تعاون رفسنجان و با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان و فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و مدیران عامل شرکت های خصوصی و کارفرمایان برگزار شد، از کارگران برتر تجلیل شد. معاون مدیر کل اداره […]

خانه » آخرین اخبار » مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در تالار علقمه برگزار شد.

به گزارش «خانه خشتی»:در این مراسم که با همکاری تامین اجتماعی و اداره کار و تعاون رفسنجان و با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان و فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و مدیران عامل شرکت های خصوصی و کارفرمایان برگزار شد، از کارگران برتر تجلیل شد.

معاون مدیر کل اداره کار و تعاون در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر ۵۰۰ نفر از کارگران شرکت های بخش خصوصی و دولتی را دعوت کرده ایم که از میان آن ها ۱۵۰ نفر به عنوان کارگر برتر انتخاب شده اند.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در سال جاری، افزود: در حال حاضر کارگروه توسعه بخش کشاورزی به ریاست فرماندار، جهت اشتغال فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی ایجاد شده است که علاقمندان می توانند با استفاده از تسهیلاتی که اداره کار و تعاون در اختیار می گذارد، به تشکیل تعاونی کشاورزی یا تعاونی کشاورزی مهر بپردازند. ضمن اینکه تصمیم داریم کارگروه توسعه بخش صنعت را از اواخر اردیبهشت ماه راه اندازی کنیم.

امام جمعه رفسنجان نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، از کارگران به عنوان سرمایه های کشور نام برد وگفت: امیدواریم تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و کارفرمایان شرکت ها، ضمن قدردانی از کارگران، امنیت شغلی آن ها را تامین کنند تا ضمن حمایت از تولید داخلی، شاهد اجرای بهتر اصل ۴۴ باشیم.

رمضانی پور افزود: بایستی کارگران و کارفرمایا با برقراری تعامل، در جهت پیشرفت شهر بکوشند و کارگران با تکیه بر وجدان کاری که به گفته رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان کلید پیشرفت هر کشوری یاد می کند، در پیشبرد اهداف ملی و عمل به شعار سال تولید ملی، گام بردارند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به اهمیت نقش کارگر در تولید داخلی، گفت: کار نیک ما در به کار گیری تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی است که ماندگار می شود. همه کارگران و کارمندان و مهندسان برای پاسداشت خون شهدا، بایستی تولید ملی را با کیفیت مناسب مد نظر قرار دهیم و همواره سعی کنیم از محصولات ساخت داخل استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که اجرای موسیقی سنتی و قرادت اشعار طنز سروده هنرمند شهر تقی زاده، قرائت بیانیه روز کارگر و اقامه ی نماز وحدت با حضور کارگران، از دیگر بخش های ویژه این روز بود.

برچسب ها:
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در تالار علقمه برگزار شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان