نماینده مردم رفسنجان و انار:

سلامت مردم مستلزم محصولات با کیفیت است

  • شناسه خبر: 48155
سلامت مردم مستلزم محصولات با کیفیت است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان ادامه توطئه های استعمار در تضعیف فرهنگ کار ، خاطر نشان کرد: شاهد آنیم که کالا های کم کیفیت و بی کیفیت به دست مردم می رسد و سلامت آنان را به خطر می اندازد.

خانه » آخرین اخبار » سلامت مردم مستلزم محصولات با کیفیت است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، در همایش روز استاندارد جهانی با اشاره به اهمیت آن، اظهار داشت: با توجه به گستردگی بازار رقابت از سال های قبل و تلاش سودجویانه بسیاری از افراد در مسائل اقتصادی با همکاری یکدیگر تولیدات با کیفیتی ارائه نمائیم.

وی با بیان ادامه توطئه های استعمار در تضعیف فرهنگ کار ، خاطر نشان کرد: شاهد آنیم که کالا های کم کیفیت و بی کیفیت به دست مردم می رسد و سلامت آنان را به خطر می اندازد.

دکتر آذین افزود:  در بحث قیمت ها سود های کلانی توسط واسطه ها گرفته می شود و سودجویان در کشور بسیارند.

وی یکی از چالش های بزرگ را قاچاق کالا دانست و گفت: از ۶۶ میلیارد دلار واردات بخشی از آن از طریق قاچاق وارد می شود و  ۲۶۰ میلیون دلار وابسته به مراجع رسمی است و مابقی به صورت قاچاق تولید می گردد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس سلامت مردم را دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: بخش مهمی آن مشکلات فرهنگی است که هنوز برای مردم تعریف نشده و مردم بدون آگاهی از محصولات استفاده می کنند.

وی با تأکید به آزمایشگاه کنترل کیفیت سموم دفع آفات کشاورزی، گفت: با وجود دستگاه های بسیار ، مشکل ارز دارد که امیدواریم با تفاهم بانک مرکزی این مشکل رفع گردد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان