مدیر کل استاندارد استان کرمان خبر داد:

اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین به اداره استاندارد رفسنجان

  • شناسه خبر: 48131
اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین به اداره استاندارد رفسنجان

مدیر کل استاندارد استان کرمان از اختصاص زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به اداره استاندارد رفسنجان خبر داد تا این اداره در شان شهرستان تاسیس و به فعالیت بپردازد.

خانه » آخرین اخبار » اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین به اداره استاندارد رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مدیر کل استاندارد استان کرمان در همایش روزاستاندارد در رفسنجان با اشاره به هفته استاندارد از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه گفت: کیفیت در واحدهای تولیدی حرف اول را می زند و واحدهای تولیدی باید از لحاظ کیفی رو به پیشرفت باشند.

شرافت در ادامه ایجاد کیفیت را منوط به تلاش و کوشش کارگران و مدیران واحدهای صنعتی دانست و افزود: با افزایش کیفیت کالا به اقتصاد کشور کمک می کنیم و نیاز کشور به کالای خارجی کاهش می یابد و از تولیدات بی کیفیت به بازار داخلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی از انتخاب یکی از واحدهای صنعتی استان کرمان به عنوان واحد نمونه کشوری خبر داد و گفت: امیدواریم شهرستان رفسنجان در سال های آینده در این بخش منتخب شود.

همایش روز استاندارد در فرمانداری رفسنجان1مدیر کل استاندارد استان کرمان تعداد واحدهای نمونه استانی را ۱۱ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: از این میان ۵ واحد تولیدی و آزمایشگاهی رفسنجان به عنوان واحدهای نمونه انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در اختیار اداره استاندارد رفسنجان قرار دهیم تا این اداره در شان شهرستان تاسیس و به فعالیت بپردازد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین به اداره استاندارد رفسنجان خانه خشتی مدیر کل استاندارد استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان