فرماندار رفسنجان:

برای توسعه پایدار در منطقه باید به مناطق گردشگری و توریستی توجه نمود

  • شناسه خبر: 47938
برای توسعه پایدار در منطقه باید به مناطق گردشگری و توریستی توجه نمود

حمید ملانوری از اجرایی شدن منطقه گردشگری در ژئوپارک راگه خبر داد و گفت: با اجرای زیرساخت های مورد نیاز شاهد بهره برداری این پروژه خواهیم بود.

خانه » آخرین اخبار » برای توسعه پایدار در منطقه باید به مناطق گردشگری و توریستی توجه نمود

به گزارش “خانه خشتی”، صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان و سرمایه گذاران بخش خصوصی از منطقه گردشگری راگه رفسنجان بازدید شد.

فرماندار رفسنجان در حاشیه این بازدید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: برای توسعه پایدار در منطقه باید به مناطق گردشگری و توریستی توجه نمود.

وی شهرستان رفسنجان را دارای مناطق متعدد گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی دانست و گفت: از جمله آثار گردشگری این شهرستان، دره علی آباد راگه می باشد که طی چندین میلیون سال به وجود آمده و مکانی زیبا و منحصر بفرد را ایجاد کرده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ارتفاع دیواره های این دره در برخی نقاط به ۱۰۰ متر نیز می رسد و فضاهای دلنشینی را به وجود آورده که می تواند فضای مناسبی را برای گذران اوقات فراغت افراد فراهم کند.

ملانوری از اقدام بخش خصوصی برای توسعه این منطقه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ورود بخش خصوصی و حمایت های دولت، این مکان به منطقه ویژه گردشگری تبدیل می شود و کلیه امکانات رفاهی و خدماتی در آن احداث خواهد شد تا شاهد حضور گردشگران و گروه های توریستی برای بازدید از این فضای دیدنی باشیم.

فرماندار رفسنجان از اجرایی شدن منطقه گردشگری در ژئوپارک راگه خبر داد و ادامه داد: این طرح در ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان مورد تأیید قرار گرفته و در کارگروه گردشگری استان نیز به تصویب رسیده است و در صورت فراهم شدن برخی اقدامات مقدماتی و اجرای زیرساخت ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دره راگه رفسنجان ژئوپارک راگه رفسنجان ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان فرماندار رفسنجان گردشگری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان