اعلام خواهرخواندگی ‘بانوی نارنجی’ با ‘داماد و فرزند لرستان!’

  • شناسه خبر: 4790
اعلام خواهرخواندگی ‘بانوی نارنجی’ با ‘داماد و فرزند لرستان!’

  روزنامه “شرق” و برخی سایت های ضدانقلاب چون “کلمه”، در اقدامی هماهنگ طی خبری با “یولیا تیموشنکو” ابراز همدردی کردند! به گزارش “خانه خشتی” به نقل از عصرامروز، روزنامه “شرق” و برخی سایت های ضدانقلاب چون “کلمه”، در اقدامی هماهنگ طی خبری با “یولیا تیموشنکو” ابراز همدردی کردند! بر همین اساس، روز گذشته روزنامه […]

خانه » آخرین اخبار » اعلام خواهرخواندگی ‘بانوی نارنجی’ با ‘داماد و فرزند لرستان!’

 

روزنامه “شرق” و برخی سایت های ضدانقلاب چون “کلمه”، در اقدامی هماهنگ طی خبری با “یولیا تیموشنکو” ابراز همدردی کردند!

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از عصرامروز، روزنامه “شرق” و برخی سایت های ضدانقلاب چون “کلمه”، در اقدامی هماهنگ طی خبری با “یولیا تیموشنکو” ابراز همدردی کردند!

بر همین اساس، روز گذشته روزنامه شرق با درج تصویری بزرگ از تیموشنکو، تیتر دوم روزنامه خود را با عنوان “زخم های بانوی نارنجی” به این موضوع اختصاص داد.

همچنین پس از آن نیز سایت فتنه گر کلمه با روتیتر “رئیس جمهور طرفدار روسیه از نخست وزیر پیشین انتقام می گیرد” از ضرب و شتم بانوی انقلاب نارنجی اوکراین خبر داد و چنین نوشت: “یولیا تیموشنکو، همین زنی که این روزها به اتهام فرار مالیاتی و اختلاس در حال محاکمه است و پیشتر در دادگاهی دیگر در اوکراین به هفت سال زندان محکوم شده است، از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۰ میلادی به مدت دو دوره نخست وزیر اوکراین بود؛ به اعتقاد صاحب‌نظران امور اوکراین، یولیا تیموشنکو به خاطر مخالفت سیاسی با ویکتور یانوکویچ، رئیس جمهور این کشور مورد خشم و انتقام او قرار گرفته است.”

به گزارش عصرامروز، ۱۴ فروردین ۹۱ نیز روزنامه های اعتماد، مردم سالاری و سایت های ضدانقلاب جرس و کلمه با درج گزارشی خبری از پیروزی “آنگ سان سوچی” در انتخابات میان‌دوره ا‌ی پارلمان برمه خبر دادند.

نکته حائز اهمیت آن خبر و آنچه که فصل مشترک ارزش خبری روزنامه های اصلاح طلب و سایت های وابسته به جریان فتنه و ضدانقلاب شده بود، کلمه “حبس خانگی” است! و اینکه “سوچی” پس از حبس خانگی آنقدر نزد مردم محبوب شده که در انتخابات پارلمان به پیروزی رسیده است، می باشد.

در حقیقت می توان گفت در یک سوژه پردازی هماهنگ و خط خبری یکسان، “روزنامه های اصلاح طلب” که هر روز صبح روی باجه های روزنامه فروشی و در معرض دید مردم قرار می گیرند و “سایت های فتنه گر” که اکثر بازدید کنندگانشان مقیم خارج از کشور هستند؛ مسائل مربوط به جریان فتنه و خانه نشینی کروبی و موسوی را، زیرکانه و با درج اخبار مرتبط و “مشابهت سازی” آن با اخبار مربوط به سران فتنه، پیگری می کنند.

گفتنی است، زهرا رهنورد که از سوی همسرش به عنوان “روشنفکرترین زن ایران” معرفی شده است، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهموری دهم، با این استدلال که آقای موسوی “داماد لرستان” است، مدعی تقلب در انتخابات شد؛ همچنین کروبی نیز مدعی شده بود که با توجه به اصالت لرستانی خود باید آرایش بیش از آنچه که اعلام شده بود باشد.

>

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان