به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

از خانواده کارکنان انتظامی رفسنجان تقدیر شد

  • شناسه خبر: 47861
از خانواده کارکنان انتظامی رفسنجان تقدیر شد

با حضور جانشین انتظامی استان کرمان، بیش از ۲۰ خانواده کارکنان انتظامی رفسنجان تجلیل شدند.

خانه » آخرین اخبار » از خانواده کارکنان انتظامی رفسنجان تقدیر شد

به گزارش “خانه خشتی”، سرهنگ عبدالرضا ناظری شامگاه گذشته در جمع خانواده کارکنان انتظامی رفسنجان که در محل مهمانسرای جهانگردی برگزار شد، خانواده را از مهم ترین نهاد های اجتماعی در جامعه برشمرد و افزود: کارکنان نیروی انتظامی با حمایت و پشتیبانی شما خانواده ها درماموریت ها با موفقیت حضور می یابند واین جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی را تضمین کننده سلامت جامعه دانست و افزود: همسران کارکنان با صبوری و مشارکت در امور زندگی می توانند بستر امنی را برای شما در انجام وظایفتان فراهم سازند.

سرهنگ ناظری تربیت فرزندان را در کنار همراهی همسران، یکی دیگر از وظایف زنان دانست و بیان کرد: اگر دشمن دیروز تیری به سمت قلب فرزندان انقلاب شلیک می کرد، امروز به فکر و روان آنها هجمه آورده اند، لذا فرزندان ما از این آسیب ها در امان نیستند و این مراقبت و اهتمام به تقوا و ایمان آنها در غیاب مجاهدت همسرانتان را می طلبد.

جانشین انتظامی استان پلیس نظام اسلامی را متفاوت از سایر پلیس های دیگر دنیا دانست و گفت: رفتار صادقانه ، برخورد محترمانه و تقوا سرلوحه کار پلیس ما می باشد و این وجه تمایز ما از سایر پلیس های جوامع دیگر است.

سرهنگ ناظری اظهار داشت: شعار امسال پلیس تلاش جهادی و کارآمدی است که الجمدلله در سایه تلاش جهادگونه کارکنان و کارآمدی که در دستور کار ناجا می باشد، اقتدار خوبی در استان کرمان داریم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جانشین انتظامی کرمان خانه خشتی خانواده رفسنجان کارکنان انتظامی رفسنجان هفته نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان