از سوی کاربران ایرانی فیس بوک صورت گرفت؛ طرح تبریک تلفنی روز ملی خلیج فارس به سفارت امارات در تهران

  • شناسه خبر: 4774
از سوی کاربران ایرانی فیس بوک صورت گرفت؛   طرح تبریک تلفنی روز ملی خلیج فارس به سفارت امارات در تهران

برخی کاربران ایرانی فیس بوک در اقدامی با ارائه شماره تلفن، از اعضای این شبکه اجتماعی دعوت کردند در تماس تلفنی با سفارت امارات در تهران روز ملی خلیج فارس را تبریک بگویند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی کاربران ایرانی فیس بوک در اقدامی با ارائه شماره تلفن، از اعضای این شبکه […]

خانه » آخرین اخبار » از سوی کاربران ایرانی فیس بوک صورت گرفت؛ طرح تبریک تلفنی روز ملی خلیج فارس به سفارت امارات در تهران

برخی کاربران ایرانی فیس بوک در اقدامی با ارائه شماره تلفن، از اعضای این شبکه اجتماعی دعوت کردند در تماس تلفنی با سفارت امارات در تهران روز ملی خلیج فارس را تبریک بگویند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی کاربران ایرانی فیس بوک در اقدامی با ارائه شماره تلفن، از اعضای این شبکه اجتماعی دعوت کردند در تماس تلفنی با سفارت امارات در تهران روز ملی خلیج فارس را تبریک بگویند.

متن این دعوت در فیس بوک به شرح ذیل است:
هموطنان گرامی ضمن شادباش به مناسبت روز ملی خلیج فارس از همه شما عزیزان میخوام با شماره تلفن سفارت امارات در تهران تماس بگیرید و روز ملی خلیج فارس رو بهشون شادباش بگید!
هیچ مشکلی و خطری هم نداره. خودم این کارو انجام دادم و اون عربی که تلفنو جواب داده بود فقط گفت مرسی خداحافظ! میدونم چه حالی داشته!
اینم تلفن :*** ۸۸۷۸۸-۰۲۱

برچسب ها:
امارات ایران خلیج فارس روز ملی خلیج فارس فیس بوک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان