رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان:

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان متعلق به همه است

  • شناسه خبر: 47706
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان متعلق به همه است

حسین تقوی در این مراسم با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارث کسی نبوده و متعلق به همه است، گفت: همه باید به فرهنگ شهر کمک کنیم چرا که نتیجه آن به فرزندانمان برمی گردد.

خانه » آخرین اخبار » اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان متعلق به همه است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که در مجتمع افصح هجری برگزار شد، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرماندار و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در این مراسم با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارث کسی نبوده و متعلق به همه است، گفت: همه باید به فرهنگ شهر کمک کنیم چرا که نتیجه آن به فرزندانمان برمی گردد.

حسین تقوی تصریح کرد: در ساخت و ارتقاء فرهنگ، دست یاری به سوی همه دراز کرده تا در سایه تجربه پیشکسوتان و بزرگان در کنار جوانان استعدادها را شناسایی و در جهت اهداف گام برداریم.

وی خطاب به هنرمندان و اصحاب فرهنگ از آنان خواست که همراه، همفکر و همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشند.

امام جمعه موقت رفسنجان نیز با تبریک عید ولایت، گفت: اگر بخواهیم جامعه، کشور و نظام و انقلاب در برابر تحریم ها و کارشکنی ها حفظ شود باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

حجت الاسلام سید محمود حسینی با تأکید بر حفظ وحدت کلمه، تصریح کرد: امیدواریم با کمک یکدیگر در اداره ارشاد، تبلیغات اسلامی، شورا و شهرداری رفسنجان که به نوعی کار فرهنگی انجام می دهند فرهنگ اصیل دینی و اسلامی را در شهرستان به پیش ببریم.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در سخنانی خدمت در عرصه فرهنگ و هنر را افتخاری بزرگ دانست که همیشه موجب فخر و مباهات است و ادامه داد: فرهنگ و هنر در جامعه شناسنامه هویت و شخصیت انسانها است و فرهنگ زبان اصلی انقلاب اسلامی و هنر زبان گویای مردمان سرزمین پارسه است.

سعید نجفی زاده با بیان اینکه پل ارتباطی انسانها با واقعیت هنر است، اضافه کرد: هنر، واقعیت ها را برای تمام اقشار جامعه قابل درک کرده و به همه می شناساند و رسالت هنر همگانی کردن واقعیت ها است.

وی با تأکید بر این نکته که اگر نتوانیم در فرهنگ موفق باشیم در سایر حوزه ها نیز موفق نخواهیم بود، یادآور شد: حوزه فرهنگ از دو سو مورد بی مهری واقع شده است یکی اینکه از سوی مردم به صورت مطالبه بیان نمی شود و یکی از سوی مسئولین که بیشتر توانشان را در حوزه های اقتصاد، کشاورزی و صنعتی گذاشته اند.

نجفی ابراز امیدواری کرد تجربه یکساله حضور وی در اداره ارشاد رفسنجان در تحقق کامل برنامه ها و پویایی فعالیتها موثر باشد.

در این مراسم حسین تقوی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و از زحمات سعید نجفی زاده رییس سابق این اداره تجلیل معرفی شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرهنگ و هنر مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان