رییس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان

برنامه های بزرگداشت دهه ولایت در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 47667
برنامه های بزرگداشت دهه ولایت در رفسنجان برگزار می شود

رییس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفـت: برنامه های متنوعی به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت در این شهرستان برگزار می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » برنامه های بزرگداشت دهه ولایت در رفسنجان برگزار می شود

حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به آغاز دهه ولایت از روز عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان به واسطه رسیدن حضرت ابراهیم(ع) به مقام امامت در این روز و عید غدیرخم به واسطه تعیین جانشینی پیامبر(ص) و انتخاب امام علی (ع) برای این مقام، هر دو عید امامت و ولایت هستند.

وی افزود: با توجه به نقش امامت در پیشبرد اهداف اسلام، از سوی رهبر فرزانه انقلاب و سایر علما و مراجع به بزرگداشت هرچه پررنگ تر این ایام سفارش شده است.

حسینی با سفارش عموم مردم به افزایش شناخت هرچه بیشتر خود راجع به ولایت خاطر نشان کرد: مردم باید در این روزها خوشحالی کنند و فرزاندانشان را نیز با عیدی دادن خوشحال نمایند تا در آنان انگیزه ای برای شناخت این ایام ایجاد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه ولایت در رفسنجان از برگزاری دعای عرفه در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) آغاز شده است و تا روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان روز یکشنبه ۲۰ مهرماه جاری از سوی کانون مداحان بانوی شهرستان مراسم جشن بزرگ ولایت برگزار خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری آیین جشن ولایت با حضور هیات های مذهبی و عموم مردم شهرستان در ۲۰ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و افزود: همچنین در این ایام برنامه های ویژه ای برای شناخت هرچه بیشتر دانش آموزان با موضوع ولایت، در مدارس نیز برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دهه ولایت رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان