مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان خبر داد:

تابستان امسال ۳۰۰ نفر در کلاسهای آموزشی کمیته امداد رفسنجان شرکت کردند

  • شناسه خبر: 47626
تابستان امسال ۳۰۰ نفر در کلاسهای آموزشی کمیته امداد رفسنجان شرکت کردند

امیر حسینی گفت: آموزش به دانش آموزان در رشته های هنری قلم زنی، سرمه دوزی، گلسازی، دوخت انواع کیف های چرمی، نقاشی، خطاطی را از برنامه های کمیته امداد رفسنجان بوده است.

خانه » آخرین اخبار » تابستان امسال ۳۰۰ نفر در کلاسهای آموزشی کمیته امداد رفسنجان شرکت کردند

رضا امیرحسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، آموزش به دانش آموزان در رشته های هنری قلم زنی، سرمه دوزی، گلسازی، دوخت انواع کیف های چرمی، نقاشی، خطاطی را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد و افزود: در تابستان سال جاری نزدیک به ۳۰۰ نفر در کلاس های تابستانی شرکت و گواهی پایان دوره دریافت کردند.

وی در ادامه نهاد کمیته امداد را یک دولت کوچک متصور کرد که تمامی امور پشتیبانی را انجام می دهد و گفت: آموزش های گروهی خانواده های تحت پوشش در زمینه دینی، اعتقادی، اجتماعی، اقتصادی، برنامه های مختلف ویژه کلیه گروه های سنی از جمله ایجاد کانون های تابستانی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان است.

امیرحسینی توجه به اشتغال را از مهم ترین اولویت های این اداره عنوان کرد و افزود: از اهداف کمیته امداد خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر می باشد که هدف اصلی امام خمینی (ره) بوده است.

وی ادامه داد: عمده برنامه های ما در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان می باشد و قصد داریم با شناسایی و حمایت افراد مستعد و دانش آموزانی که از استعداد بالایی برخوردار هستند، در جهت پیشبرد اهداف خود گام برداریم.

امیرحسینی با اشاره به اینکه کمک های این نهاد باید هدفمند اداره شود، اظهار داشت: با اجرای کمک های هدفمند و جهت دار، عزت نفس و قدرت خلاقیت افراد بالا خواهد رفت.

وی ادامه داد: بسیاری از این هنرجویان پس از اتمام کار به منظور ایجاد شغل و کسب درآمد، به افراد و ارگان های مختلف معرفی شدند.

رضا امیرحسینی هم چنین از راه اندازی کارگاه قلم زنی مس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: ایجاد این کارگاه که در راستای فعالیت های کمیته امداد می باشد و به اشتغالزایی شهرستان کمک بسزایی می کند، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تأسیس کانون دائم در طول سال در کمیته امداد گفت: این کانون در جهت ارائه آموزش های بهتر و ایجاد شغل برای مددجویان آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب ها:
آموزش اخبار رفسنجان خانه خشتی رضا امیرحسینی کلاس های تابستانی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان هنری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان