معاون بازرسی استان کرمان:

افزایش مشارکت و رضایتمندی مردم اهمیت بالایی در شبکه نظارت دارد

  • شناسه خبر: 47617
افزایش مشارکت و رضایتمندی مردم اهمیت بالایی در شبکه نظارت دارد

محمدرضا مؤذنی بحث نظارت را یکی از مباحث اصلی حاکمیت کشور دانست و گفت: این شبکه به منظور اصلاح سیستم های اجرایی پدید آمده و قصد ما مچ گیری نیست.

خانه » آخرین اخبار » افزایش مشارکت و رضایتمندی مردم اهمیت بالایی در شبکه نظارت دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مؤذنی معاون بازرسی استان کرمان در جلسه توجیهی ناظران شبکه نظارت مردم نهاد که صبح امروز برگزار شد ، ضمن اشاره به بحث نظارت که یکی از مباحث اصلی حاکمیت کشور می باشد گفت: این شبکه به منظور اصلاح سیستم های اجرایی پدید آمده و قصد ما مچ گیری نیست.

وی با ذکر روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند هرکس اسرار ما را فاش کند خائن است، افزود: در این شبکه که اسناد و مدارک بطور محرمانه می باشد و اگر ناظرین عیب های دیگران را فاش نمایند خود منشأ شایعه و تخلف می شوند.

محمد رضا مؤذنی افزودن اطلاعات و مشورت را در این شبکه امر مهمی برای ناظرین عنوان کرد و گفت: بسیاری از عبادات در خدمت به خلق الله تعریف می شود و اگر این کار برای رضای خدا صورت گیرد ، توشه خوبی برای خودمان است.

وی مهم ترین هدف این شبکه را مطالبه گری در سطح جامعه دانست و یادآور شد: افزایش مشارکت و رضایتمندی مردم اهمیت بالایی در این شبکه دارد.

معاون بازرسی استان با اشاره به شرح نکات و وظایف ناظرین در این شبکه، خاطر نشان کرد: در تمام دستگاه های اجرایی، (سامد) سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت خط ارتباطی ۱۱۱ می باشد.

جلسه توجیهی نظارت مردم نهاد رفسنجان1دکتر ارسلان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز در این جلسه اظهار داشت: لازمه هر نظام برای گام برداشتن در راستای تحقق اهداف، بحث نظارت مردم نهاد است.

وی صداقت را امر مهمی در دستگاه اجرایی و همچنین مدیران هر بخش دانست و گفت: اهداف مهم در مدیریت نقش نظارت و کنترل است، که اگر وجود نداشته باشد جامعه را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

دکتر ارسلان بحث نظارت را مورد توجه خاص وزارت کشور دانست و افزود: مجموعه ۱۴۴ نفره که در رفسنجان کار نظارت را انجام می دهند در چارچوب سازمان قرار بگیرند و در مسیر شناخت و رصد کردن مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی عمومی از طریق جراید و رسانه ها، تأکید کرد: با اجرای درست و بهینه کار صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان، نگاه واقع بینانه و صداقت در انجام وظایف را راهکار مهمی عنوان کرد و گفت: با اجرای جلسات مداوم در بحث نظارت همه شرایط فراهم می شود و امیدواریم گام مؤثری در این امر برداشته باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسناد محرمانه جلسه توجیهی نظارت مردم نهاد خانه خشتی رفسنجان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت وزارت کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان