حجت الاسلام حسینی:

عرفه همانند شب های ماه رمضان ارزش بسزایی دارد

  • شناسه خبر: 47509
عرفه همانند شب های ماه رمضان ارزش بسزایی دارد

امام جمعه موقت رفسنجان ارزش عرفه را معادل لیله القدر عنوان کرد و گفت: اگر کسی از ماه رمضان عقب ماند به انتظار روز عرفه بنشیند.

خانه » آخرین اخبار » عرفه همانند شب های ماه رمضان ارزش بسزایی دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، دعای روز عرفه عصر امروز با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم، در مصلای امام خامنه ای رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان ضمن تبریک عید قربان، اظهار داشت: عرفه همانند شب های ماه رمضان ارزش بسزایی دارد و وظیفه ما آمادگی و محیا شدن برای بهره بردن از این روز می باشد.

وی شب قدر را بهتر از هزار ماه دانست که دعا در آن شب نورانی مستجاب می گردد.

امام جمعه موقت رفسنجان ارزش عرفه را معادل لیله القدر عنوان کرد و گفت: اگر کسی از ماه رمضان عقب ماند به انتظار روز عرفه بنشیند.

حسینی خاطر نشان کرد: هر مسلمان در زندگی اسلامی و ایرانی نیازمند ۵ نوع ارتباط می باشد که یکی از آنها ارتباط با خالق یکتاست و دعا و نیایش برآورده می شود.

وی دومین رابطه را ، رابطه با خلق خدا عنوان کرد و گفت: مسلمان نمی تواند نسبت به سایر مسلمانان بی ارتباط باشد.

حسینی در ادامه افزود: با قرار دادن قانون زکات و خمس ارتباط و پیوند بین مسلمین برقرار می شود و این رابطه که نظر اسلام است از طریق قربانی کردن و ذبح گاو و گوسفند صورت می گیرد.

وی با اشاره به قربانی کردن که باعث برقراری رابظه با خلق می شود، افزود: سومین ارتباط رابطه با خود می باشد و اگر خود را بشناسیم در واقع خدا را شناخته ایم.

امام جمعه موقت رفسنجان معرفت را اساس خداپرستی دانست و گفت: اول خداشناسی را در مسیر خود قرار دهیم و بعد خداپرستی را مدنظر بگیریم.

حسینی با تأکید به بصیرت و بینش برای انسان ها تصریح کرد: امروز که دشمن قصد دارد کشورهای اسلامی را نابود کند ، تشکیل اسلام ناب و تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) رسالت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به روز بصیرت و وحدت امت اسلامی گفت: این وحدت از طریق حج ایجاد می گردد و وجود ولایت در این امر نقش بسزایی دارد.

 

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بصیرت خانه خشتی خداشناسی رفسنجان روز عرفه عید قربان ماه رمضان وحدت اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان