وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

باید هر چه زودتر به فکر بیمارستان مجهز دیگری در رفسنجان بود

  • شناسه خبر: 47501
باید هر چه زودتر به فکر بیمارستان مجهز دیگری در رفسنجان بود

قاضی زاده هاشمی گفت: باید هر چه زودتر به فکر بیمارستان دیگری بود و حتماً بیمارستانی مجهز از هم اکنون برای آینده پیش بینی شود تا مردم آسایش بیشتری داشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » باید هر چه زودتر به فکر بیمارستان مجهز دیگری در رفسنجان بود

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” در خصوص وضعیت بیمارستان گفت: باید هر چه زودتر به فکر بیمارستان دیگری بود و حتماً بیمارستانی مجهز از هم اکنون برای آینده پیش بینی شود تا مردم آسایش بیشتری داشته باشند.

وزیر بهداشت در ادامه تعداد متخصصین حاضر در بیمارستان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بخش خصوصی و خیرین در رفسنجان همت بالایی دارند و باید کمک کنیم در آینده، ضمن افزایش تخت های بیمارستان، خدمات را ارتقا بخشیم.

وی مأموریت مهم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را پردیس اصلی آن عنوان کرد و افزود: پردیس اصلی دانشگاه و دانشکده های آن از بخش هایی است که مردم کمتر متوجه آن می شوند و هزینه های زیادی را می طلبد که با قول مساعد فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و خیرین امیدواریم در سفر بعدی ما به رفسنجان انجام شود.

لازم به ذکر است دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان های رفسنجان با حضور در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)، از بخش های آنژیو زنان و مردان، ارتوپدی، جراحی، برونکوسکوپی و بخش مراقبت های ویژه و اورژانس بازدید نمود و تیم ایشان نیز در زایشگاه نیک نفس و بیمارستان مرادی حضور یافتند.

برچسب ها:
آموزش اخبار رفسنجان بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان بیمارستان مرادی رفسنجان پردیس دانشگاه علوم پزشکی خانه خشتی خیرین درمان زایشگاه نیک نفس رفسنجان وزیر بهداشت وزیر بهداشت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان