اختلاس ۷ میلیارد ریالی در شهرداری سیرجان

  • شناسه خبر: 47451
اختلاس ۷ میلیارد ریالی در شهرداری سیرجان

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور مدتی طولانی است که در شهرداری سیرجان مستقر شده اند و در روز های قبل دست برخی از مفسدان اقتصادی رو شد.

خانه » آخرین اخبار » اختلاس ۷ میلیارد ریالی در شهرداری سیرجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا ، یک منبع آگاه درخصوص اختلاس در شهرداری سیرجان اظهار داشت: با بازرسی های صورت گرفته تاکنون میزان اتهامات به ۸۵۰ میلیون تومان در شهرداری سیرجان رسیده است.

وی ادامه داد: بازرسان میزان اختلاس (م ع) به ۷۰۹ میلیون تومان بیان و اعلام می کنند  ( ع م ) و (م الف) نیز ۱۴۰ میلیون تومان رشوه از پیمانکاران دریافت کرده اند که در کرمان بازداشت و هم اکنون به قید وثیقه مناسب آزاد هستند.

این منبع آگاه ابراز داشت: بیشترین اتهام وارده به مسئولین فضای سبز و اتوبوسرانی است که تعدادی از دست اند کاران این دو واحد شهرداری نیز متهم به جرم و تعلل در حفظ بیت المال هستند و یکی از کارمندان بایگانی شهرداری هم متهم شده است که در رشوه تبانی داشته و به زودی به دادگاه مربوطه احضار می شوند.

وی با بیان اینکه در روز های اخیر هفت نفر از مدیران شهرداری بازداشت شدند، گفت: شهرداری سابق سیرجان تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان را به حساب مربوطه واریز کرده است اما تجسس و تفحس در مورد ۲ سال فعالیت وی به عنوان شهردار ادامه دارد.

 تکذیب اتهامات وارده به برخی از اعضای شورای شهر سیرجان

در پی بازداشت (ع م) به اتهام تحصیل مال نا مشروع و انتشارخبر آن مبنی بر دستگیری و بازداشت تعدادی از اعضای شورای اسلامی توسط نشریات و خبر گزاری ها و سایت های خبری ده عضو شورای شهر سیرجان با انتشار بیانیه ای و ارسال ان به مقامات و نشریات و خبرگزاری ها اتهام علیه اعضای شورای شهر را تکذیب و نشر این اکاذیب را لطمه ای به حیثیت این نهاد مردمی و برخاسته از انقلاب عنوان کردند که توسط افراد مغرض به شوراها و ضد انقلاب اجرا می شود.

متن این نامه که توسط ریاست شورای عالی استانها تایید شده است، به شرح زیر می باشد:

در پی بازرسی های به عمل امده از شهرداری سیرجان توسط بازرسان اداره کل بازرسی استان کرمان و اتهام وارده به شهردار اسبق و فعلی و چند نفر از کارکنان شهرداری و یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان ؛ متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها و نشریات اقدام به نشر اکاذیب و اتهام علیه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان نموده اند که ضمن تکذیب اتهامات وارده از جنابعالی به عنوان ریاست شورای عالی استانها درخواست می نماییم دستور فرمایید راهکار های لازم و قانونی جهت حفظ حیثیت این نهاد مردمی و برخاسته از انقلاب و اعضای شورای اسلامی این شهر به عمل اید

در ضمن به اطلاع می رساند تمامی جلسات و برنامه های سورای شهر سیرجان طبق برنامه و با حضور ده نفر دیگر از اعضا به جز یک نفر متهم و با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات همانند گذشته برگزار می شود.

این متن را محمد ایران نژاد ، محمد ایران نژاد پاریزی ، محسن اسدی زیدابادی ، دکتر نسرین امینی زاده ، ایراندخت رضایی ، رحمت الله رضوی ، امین صادقی ، حمزه صادقی پور ، رحیمه عوض پور ، محمد عسکری  از اعضای شورای شهر سیرجان به امضا رساندند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اختلاس 7 میلیارد ریالی در شهرداری سیرجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان