سایت یوروویژن هک شد

  • شناسه خبر: 4744
سایت یوروویژن هک شد

به گزارش “خانه خشتی”سایت یوروویژن که با هدف تبلیغات و اعلام برنامه های مسابقات یوروویژن در باکو راه اندازی شده بود توسط هکرها هک شد. به گزارش منابع محلی سایت یوروویژن که در آستانه برگزاری مسابقات موسیقی یوروویژن در ماه می – خرداد ماه – سال جاری در باکو راه اندازی و به صورت وسیع […]

خانه » سیاسی » سایت یوروویژن هک شد

به گزارش “خانه خشتی”سایت یوروویژن که با هدف تبلیغات و اعلام برنامه های مسابقات یوروویژن در باکو راه اندازی شده بود توسط هکرها هک شد. به گزارش منابع محلی سایت یوروویژن که در آستانه برگزاری مسابقات موسیقی یوروویژن در ماه می – خرداد ماه – سال جاری در باکو راه اندازی و به صورت وسیع برنامه های مربوط به مسابقات یوروویژن را برای مخاطبان خود اطلاع رسانی می کند صبح امروز توسط هکرها هک شد.

لازم به ذکر است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مسابقات یوروویژن که معمولا در کشورهای اروپایی اجرا می شود امسال در خردادماه در شهر باکو برگزار شود. از زمان اعلام شهر باکو بعنوان میزبان مسابقات یوروویژن ، مردم این کشور در برنامه های مختلف اعتراض خود را نسبت به میزبانی آذربایجان در مسابقات یوروویژن بالاخص رژه همجنس بازان در حاشیه این مسابقات است که اجرای آن را باعث تحقیر ملت آذربایجان قلمداد می کنند.

بر اساس برآوردهای صورت گرفته شده مسابقات یوروویژن هزینه های سنگینی را برای ملت آذربایجان تحمیل می کند و این در حالی است که آذریها از مشکلات اقتصادی متعدد در جامعه خود رنج می برند و اعتقاد دارند که دولت آذربایجان بجای صرف هزینه های سنگین برای مسابقات غیر اخلاقی به اولویتهای این کشور در آزاد سازی قره باغ اقدام نماید.

 

برچسب ها:
هک،یوروویژن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان