وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فرصت خوبی برای نظام سلامت کشور است

  • شناسه خبر: 47433
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فرصت خوبی برای نظام سلامت کشور است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را فرصت خوبی برای نظام سلامت کشور عنوان کرد و گفت: ان شاالله این مرکز مقدمه ای برای سایر مراکز باشد و هر سال بر موفقیت های آن افزون شود.

خانه » آخرین اخبار » دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فرصت خوبی برای نظام سلامت کشور است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اساتید و پزشکان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از توجه به حیط های علمی به عنوان محلی برای پیشرفت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: بدون علم و دانش و پژوهش هیچ ملتی نتوانسته مسیر عزت را طی کند.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: ایران اسلامی برای رسیدن به هدف خود نیاز به صاحبان علم و خرد دارد و توجه به محیط های دانشگاهی و فرهیختگان و پژوهشگران از الزاماتی است که ما را به هدف نزدیک می کند.

وی با اشاره به تاکید امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به علم و دانش و در راس آن حوزه و دانشگاه، گفت: سعادت قطعی کشور از مسیر علم و دانش است.

سفروزیر بهداشت به رفسنجان-خانه خشتی (14)

هاشمی اظهار داشت: خوشحالیم که بسیاری از مردم اموال خود را در مسیر علم و دانش وقف می کنند.

وی افزود: کرمان مهد علم و اندیشه است و جای تقدیر دارد که در سال ۱۳۳۱ و قبل از تولد من واقفی در رفسنجان حضور داشته که در وقف نامه اش از توجه به علوم جدید و حتی اتم در پزشکی غافل نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را فرصت خوبی برای نظام سلامت کشور عنوان کرد و گفت: ان شاالله این مرکز مقدمه ای برای سایر مراکز باشد و هر سال بر موفقیت های آن افزون شود.

سفروزیر بهداشت به رفسنجان-خانه خشتی (16)

دکتر هاشمی حضور مردم برای رفع مشکلات را ضروری دانست و گفت: پیشرفت کشور در گرو اتحاد است و همه باید به هم کمک کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم.

وی خطاب به اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گفت: همه دستگاه ها و قوا مصمم هستند سلامت به عنوان موضوع محوری کشور مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت یک کار انسانیست و هیچ عبادتی بالاتر از آن نیست؛ بزرگ ترین سرمایه زندگی شما نیز همین است.

 دکتر هاشمی توجه به روستاها و مناطق دوردست را از اولویت ها بیان کرد و افزود: اگر همه کمک کنند و خیرین نیز به یاری بشتابند، شاهد پیشرفت خیلی خوبی دررفسنجان وانار خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با استمرار حرکت قوا به جایی برسیم که طبق فرمایشات رهبری بیماران ما به جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

سفروزیر بهداشت به رفسنجان-خانه خشتی (15)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان وزیر بهداشت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان