به مناسبت عید قربان

۶ پایگاه ثابت آماده جمع آوری نذورات قربانی مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 47368
۶ پایگاه ثابت آماده جمع آوری نذورات قربانی مردم رفسنجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان از از استقرار ۶ پایگاه ثابت جهت جمع آوری نذورات قربانی مردم به مناسب عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » ۶ پایگاه ثابت آماده جمع آوری نذورات قربانی مردم رفسنجان

رضا امیرحسینی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی“، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان به مناسبت عید قربان اقدام به استقرار ۶ پایگاه ثابت در سطح شهرستان به منظور جمع آوری نذورات قربانی و توزیع بین نیازمندان واقعی نموده است.

وی افزود: این پایگاه ها در روزهای شنبه و عید قربان آماده جمع آوری و تحویل نذورات قربانی مردم اعم از دام زنده، گوشت قربانی و وجه نقد برای تهیه دام و ذبح آن به نیت بانیان خیرهستند.

امیرحسینی با اشاره به استقرار پایگاه جمع آوری نذورات در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) درحین مراسم دعای عرفه و نمازعید ، خاطرنشان کرد: علاوه بر استقرار یک پایگاه جمع آوری نذورات در محل کمیته امداد امام(ره)، دو پایگاه در سطح شهر رفسنجان و دو پایگاه دیگر نیز در بخش های کشکوئیه و نوق مستقر خواهند بود.

وی یادآور: وسیله نقلیه جهت حمل دام و یا گوشت قربانی در محل کمیته امداد موجود می باشد و شهروندان می توانند جهت اهدای گوشت نذری خود با شماره های ۳۴۲۶۰۳۰۲، ۳۴۲۵۷۳۷۸ و ۰۹۱۳۱۹۳۳۹۰۹ تماس حاصل نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان تصریح کرد: توزیع گوشت های قربانی بر درب منازل نیازمندان تا پایان روز عید قربان صورت می گیرد.
وی با اشاره به کمک ۶میلیون ریالی انجام شده در عید قربان سال گذشته، افزود: کلیه شهروندان می توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۱۴۶۴۷۹۰۰۰ بانک ملی واریز نمایند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان