منتخب رفسنجان در مجلس نهم: حفظ آرامش برای سرمایه‌گذار ضروری است

  • شناسه خبر: 4730
منتخب رفسنجان در مجلس نهم: حفظ آرامش برای سرمایه‌گذار ضروری است

به گزارش “خانه خشتی”،نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس نهم گفت: آرامش و امنیت برای سرمایه‌گذار موجب ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود. حسین آذین بعد از ظهر امروز در همایش شوراها با اشاره به پرهیز از نگاه‌های جناحی برای حفظ آرامش و امنیت مردم اظهار داشت: با حفظ آرامش و دور انداختن نگاه‌های تنگ […]

خانه » آخرین اخبار » منتخب رفسنجان در مجلس نهم: حفظ آرامش برای سرمایه‌گذار ضروری است

به گزارش “خانه خشتی”،نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس نهم گفت: آرامش و امنیت برای سرمایه‌گذار موجب ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود.
حسین آذین بعد از ظهر امروز در همایش شوراها با اشاره به پرهیز از نگاه‌های جناحی برای حفظ آرامش و امنیت مردم اظهار داشت: با حفظ آرامش و دور انداختن نگاه‌های تنگ می‌توان مشکلات و موانع پیشرفت در جامعه را رفع کرد.

وی افزود: کشاورزی مهم‌ترین شغل مردم رفسنجان است و ما سعی داریم با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مجدانه‌ انتقال آب به رفسنجان را میسر کنیم.

آذین بیان داشت: همدلی که در بین مسئولان شهرستان وجود دارد، موجب دل‌گرمی مردم می‌شود و کسانی که شعار تفرقه‌افکنی می‌دهند، بدانند که این کار آنها به نفع شهر‌، جامعه و کشور نیست.

وی ارزش افزوده کشاورزی در کل کشور را تنها شش درصد اعلام و خاطر ‌نشان کرد: در بخش صنعت و معدن ۱۱.۲ درصد ارزش افزوده داریم، اما حفظ کشاورزی امری مهم و صحیح است و موانع آن باید حذف شود.

آذین با اشاره به نرخ بیکاری در کل استان با ۱۲.۵ درصد ابراز داشت: یکی از سیاست‌های بارز برای ایجاد شغل در رأس کار قرار دارد و باید با حفظ آرامش و جان و دل سرمایه‌گذار جذب کنیم تا فرصت‌های شغلی خوبی ایجاد شود.

وی ایجاد صنایع جانبی برای کشاورزی و غیر کشاورزی را مهم دانست و افزود: نباید در بخش صنعت دچار خیانت شویم و فرآوری و تبدیل به صنایع جانبی باید در شهر و کشور خودمان انجام گیرد.

آذین با اشاره به راه‌های پر‌خطر جاده نوق‌، هرمز‌آباد، داوران و جاده دوراهی سرچشمه منتهی به فتح‌آباد تصریح کرد: رسیدگی به این مهم جزو کارهای اساسی است که انجام می‌دهیم.

برچسب ها:
منتخب رفسنجان در مجلس نهم: حفظ آرامش برای سرمایه‌گذار ضروری است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان