فرماندار رفسنجان عنوان کرد کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش طی ۵ سال

  • شناسه خبر: 4725
فرماندار رفسنجان عنوان کرد کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش طی ۵ سال

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان طی ۵ سال متوالی در استان کرمان اول شده است. سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در همایش روز شوراها در رفسنجان شایسته سالاری را در سایه دین‌، تلاش و کار دانست و اظهار داشت: در دوره‌ای به سر می‌بریم که مسئولان و خدمتگزاران […]

خانه » آخرین اخبار » فرماندار رفسنجان عنوان کرد کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش طی ۵ سال

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان طی ۵ سال متوالی در استان کرمان اول شده است.

سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در همایش روز شوراها در رفسنجان شایسته سالاری را در سایه دین‌، تلاش و کار دانست و اظهار داشت: در دوره‌ای به سر می‌بریم که مسئولان و خدمتگزاران جامعه افرادی متعهد‌، مؤمن و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: امروز شاهد خدمت‌های مفید و ارزنده شوراها هستیم و عملکرد آنها را به چشم می‌بینیم.

امینی‌زاده تصریح کرد: کارهایی که شوراها در این مدت انجام دادند در مقایسه با شوراهای دیگر قابل ستودن است و باید قدرشناس تمام کسانی باشیم که در راه آبادانی شهر و جامعه خود می‌کوشند.

وی انتخاب شورای آموزش و پرورش رفسنجان را به عنوان شورای برتر استان در پنج سال متوالی مایه مباهات خواند و ابراز داشت: این مهم نشان از فکر، درایت‌ و خدمت صادقانه است که به دست آمده.

امینی‌زاده دانستن ارزش و جایگاه هر کس را مهم خواند و بیان داشت: پیگیری مسائل و مشکلات معجزه می‌کند و تنها با پشتکار است که می‌توانیم حق خود و شهروندان را بگیریم و در راه رفع مشکلات و مسائل گام برداریم.

وی اذعان داشت: یک میلیارد تومان بودجه شهرداری نشان از قدرت بالای شورا و قابل تقدیر است.

امینی‌زاده با اشاره به توجه کردن به حق‌الناس خاطر‌ نشان کرد: در بحث آینده‌نگری و اعتبارات از معادن موجود در شهر تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی از شوراها خواست در تکمیل یا آغاز کار زیر‌ساخت‌های محدوده خود با ادارات و ارگان‌های مربوطه هماهنگی کنند تا بعد‌ها مشکلاتی از جمله قطع برق‌، آب و … به وجود نیاید.

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان عنوان کرد کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش طی 5 سال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان