به مناسبت هفته دفاع مقدس

جشنواره “شهداء میراث جاودانه” در رفسنجان گشایش یافت‌ + تصاویر

  • شناسه خبر: 47091
جشنواره “شهداء میراث جاودانه” در رفسنجان گشایش یافت‌ + تصاویر

جشنواره “شهداء میراث جاودانه” به منظور نمایش ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس در محل سالن صالحین رفسنجان گشایش یافت.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره “شهداء میراث جاودانه” در رفسنجان گشایش یافت‌ + تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، پیش از ظهر امروز جشنواره “شهداء میراث جاودانه” به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن صالحین رفسنجان گشایش یافت.

سرهنگ سلطانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس برای ملت ما آبرو آورد، از این جهت است که بعد از گذشت سی و چند سال باز هم با افتخار از آن یاد می کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که می توان ناشدنی ها را شدنی کرد و پیروز میدان بود.

سلطانی بیان داشت: در جنگ تحمیلی کشورهای بسیاری میلیون ها دلار پول و ادوات نظامی در اختیار صدام قرار دادند و ایران یک تنه در برابر آنها مقاومت کرد.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا و هراس دشمن از آن تصیح کرد: ما این اقتدار را مرهون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب هستیم.

سالطانی خاطر نشان کرد: جنگ هنوز تمام نشده است بلکه تنها ابزار آن تغییر کرده است، امروز دشمن با یک جنگ فرهنگی و با ابزار موبایل و ماهواره در مقابل ما قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند تا روز پنج شنبه ۱۰ مهرماه و در ساعات ۹ الی ۱۱ صبح و ۱۶ الی ۱۸ عصر، از جشنواره “شهداء میراث جاودانه” در محل سالن صالحین واقع در خیابان رضوان دیدن نمایند.

جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (7) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (6) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (5) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (3) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (2) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (4) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (9) جشنواره میراث جاودانه-رفسنجان-دفاع مقدس (8)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشنواره "شهداء میراث جاودانه" در رفسنجان گشایش یافت‌ خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان