تازه‌های وب و اینترنت؛ هکرهای ناشناس سایت مسابقات فرمول ۱ بحرین را هم هک کردند

  • شناسه خبر: 4706
تازه‌های وب و اینترنت؛ هکرهای ناشناس سایت مسابقات فرمول ۱ بحرین را هم هک کردند

“خانه خشتی”: هکرهای عضو گروه ناشناس در اعتراض به سرکوب وحشیانه انقلاب مردم بحرین توسط مزدوران آل خلیفه وب سایت مسابقات فرمول ۱ را که در این کشور برگزار شده هک کردند. به گزارش فارس به نقل از ام اس ان بی سی، صفحه اول این سایت با پیامی از سوی هکرهای عضو گروه ناشناس […]

خانه » آخرین اخبار » تازه‌های وب و اینترنت؛ هکرهای ناشناس سایت مسابقات فرمول ۱ بحرین را هم هک کردند

“خانه خشتی”: هکرهای عضو گروه ناشناس در اعتراض به سرکوب وحشیانه انقلاب مردم بحرین توسط مزدوران آل خلیفه وب سایت مسابقات فرمول ۱ را که در این کشور برگزار شده هک کردند.

به گزارش فارس به نقل از ام اس ان بی سی، صفحه اول این سایت با پیامی از سوی هکرهای عضو گروه ناشناس جایگزین شده که با فونت سفید بر روی یک پس زمینه سیاه درج شده است.

در این پیام نوشته شده که در حالی که مردم بحرین در حال مبارزه با رژیم سرکوبگر آل خلیفه هستند، کتک می خورند و شکنجه می شوند و پلیس هم آنها را می رباید، این رژیم اصرار دارد که شرایط را عادی جلوه دهد و با برگزاری مسابقات فرمول ۱ منافع تجاری و سیاسی خود را تعقیب نماید.

در انتها نیز از این رژیم خواسته شده تا هر چه سریع تر عبدالهادی الخواجه را آزاد کند. این فعال سیاسی بیش از ۷۰ روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد.

بر اساس بررسی که از سوی موسسه Bit9 به عمل آمده نزدیک به دو سوم متخصصان امنیتی در سراسر جهان بر این باورند که شرکت هایشان ظرف شش ماه آینده ممکن است هدف حملات گروه هکری ناشناس قرار بگیرد و به همین علت نگران این مساله هستند. بعد از این گروه که مهم ترین دغدغه امنیتی در فضای سایبر محسوب می شود، دولت های چین و روسیه در رتبه های دوم و سوم هستند.

جالب آنکه تنها ۲۸ درصد افراد فکر می کنند کارمندان ناراضی ممکن است در فعالیت های هکری سهیم باشند.

برچسب ها:
ال خلیفه بحرین فرمول1 هک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان