فرماندار رفسنجان:

خط مقدم جبهه امروز کنار گوش ما و در خانه های ماست/رفسنجان رتبه ی اول طلاق های توافقی در استان

  • شناسه خبر: 46981
خط مقدم جبهه امروز کنار گوش ما و در خانه های ماست/رفسنجان رتبه ی اول طلاق های توافقی در استان

فرماندار رفسنجان گفت: همانطور که در روزهای جنگ تحمیلی گروه گروه عازم جبهه های جنگ می شدیم امروز هم باید همان گردان و دسته ها تشکیل شوند، خط مقدم جبهه امروز نزدیک خانه های ما و کنار گوش ماست.

خانه » آخرین اخبار » خط مقدم جبهه امروز کنار گوش ما و در خانه های ماست/رفسنجان رتبه ی اول طلاق های توافقی در استان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در همایش پیاده روی خانوادگی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: دفاع مقدس تمام نشده است امروز هم در دفاع قرار داریم ، جنگ پدیده ی زیبایی نیست و آنچه مناسب و خداپسند است دفاع است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی مردم ایران در مقابل همه دنیا ایستادند و جانانه از ارزش های خود دفاع کردند.

ملانوری خاطر نشان کرد: همچون دفاع مقدس گذشته امروز هم گلوله های سمی دشمن به روی ما در حال شلیک است، همه ادوات جنگی امروز به عنوان جنگ نرم در مقابل ما قرار دارند.

وی با اشاره آسب های اجتماعی طلاق،بیکاری و … و اثرات سوء آنان در جامعه خاطر نشان کرد: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ماست و با ید برای حل آن در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب قدم برداریم و همانطور که در روزهای جنگ تحمیلی گروه گروه عازم جبهه های جنگ شدیم امروز هم باید همان گردان ودسته ها تشکیل شوند، خط مقدم جبهه امروز نزدیک خانه های ما و کنار گوش ماست.

فرماندار رفسنجان با اشاره به حضور مردم در میدان همراه با عزم ملی و مشارکت همگانی تصریح کرد: هرکس با توان مالی، فکری، خلاقیت و ابتکار خود وارد میدان سرمایه گذاری شود تا شغل ایجاد کنیم زیرا یک جوان بدون شغل نمی تواند نیروی فعالی برای توسعه و پیشرفت باشد، امروز جوانان همچون شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس باید به عرصه جهاد اقتصادی قدم بگذارند، باید مواظب باشند و از دشمن غقلت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم باید با اتحاد و همدلی و در سایه علم و توانایی خود و با استفاده از آسایش و امنیتی که در کشور وجود دارد بسیج شوند و با حرکت جمعی خود جامعه را سامان دهند.

همایش پیاده روی رفسنجان-دفاع مقدس-خانه خشتی (6)

ملانوری با اشاره به روز ازدواج و موانع و مشکلات آن یادآور شد: رفسنجان در آمار طلاق های توافقی رتبه اول در استان و در طلاق های در عقد رتبه بالایی را دارد که جای تاسف دارد.

وی جهیزیه های سنگین ، سختگیری خانواده ها و بیکاری جوانان را از جمله عوامل طلاق در جامعه دانست وتصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم تا موانع را برطرف و قوانین مزاحم را حذف کنیم و امروز نیاز است تا همه در در بحث ازدواج و ایجاد شغل کمک نمایند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان