عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است

  • شناسه خبر: 4692
عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس فرماندار کوهبنان گفت: عزت و افتخار اسلام مدیون فداکاری‌ها‌، شجاعت و صبر حضرت زهرا (س) است. منصور متقی بعد از ظهر امروز در یادواره ۵۲ شهید شهرستان کوهبنان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و […]

خانه » آخرین اخبار » عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس فرماندار کوهبنان گفت: عزت و افتخار اسلام مدیون فداکاری‌ها‌، شجاعت و صبر حضرت زهرا (س) است.

منصور متقی بعد از ظهر امروز در یادواره ۵۲ شهید شهرستان کوهبنان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و افتخار امروز اسلام مدیون فداکاری‌ها‌، شجاعت و صبر حضرت زهرا (س) است.

وی بیان داشت: آرامش و آسایش ایران اسلامی مدیون حضرت امام (ره) و شهیدانی است که با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و نثار جان خویش انقلاب را بیمه کردند.

متقی افزود: افتخار امروز کشورمان نیز مرهون رهنمودها و توصیه‌های پیامبر‌گونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و وجود ذی‌وجود این بزرگوار است که کشتی انقلاب را از تمام‌ حوادث و خطرات احتمالی نجات می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که پرچم این انقلاب با دستان رهبر و مقتدای ما تقدیم حضرت ولی‌عصر (عج) صاحب اصلی انقلاب شود.

 این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی نوه حضرت امام (ره)، فرمانداران شهرستان‌های کوهبنان و راور‌، ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، مسئولان بنیاد شهید، مسئولان معادن سنگ‌آهن بافق و جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی در بدو ورود به شهرستان کوهبنان با حضور در امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و حرم مطهر شهدای گمنام با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید عهد و پیمان کرد و به همراه جمعی از مسئولان از مجتمع تفریحی و توریستی ارتفاعات امامزاده بی‌بی عصمت بازدید کرد.

یادواره ۵۲ شهید شهرستان کوهبنان با حضور جمع کثیری از مردم و دستجات و هیئت‌های عزاداری با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگواران بار دیگر بر دفاع از آرمان‌های بلند و مقدس انقلاب و حضرت امام (ره) و شهیدان بزرگوار تأکید کردند و با تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری حمایت قاطع خود را از این بزرگوار ابراز داشتند.

برچسب ها:
عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان