معاون وزیر راه و شهرسازی:

در سال جاری بیش از ۶۰ درصد جرائم به اصلاح نقاط حادثه خیز راهها اختصاص می یابد

  • شناسه خبر: 46898
در سال جاری بیش از ۶۰ درصد جرائم به اصلاح نقاط حادثه خیز راهها اختصاص می یابد

میرشفیع گفت: بیش از ۶۰ درصد منابع مربوط به جرائم در سال جاری به اصلاح نقاط حادثه خیز بر می گردد که در محدوده های درون شهری و برون شهری برای رفع نقاط حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خانه » آخرین اخبار » در سال جاری بیش از ۶۰ درصد جرائم به اصلاح نقاط حادثه خیز راهها اختصاص می یابد

به گزارش “خانه خشتی”، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه های روستایی رفسنجان، از تکمیل برنامه تفضیلی توسعه راه های روستایی کشور در افق ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: مجموعاً از شبکه بالای ۲۰ خانوار کشور به مساحت بیش از یکصد و ۵۰ هزار کیلومتر برخورداریم که ۱۰۳ هزار کیلومتر آن آسفالت شده و تا پایان سال به ۱۰۵ هزار کیلومتر می رسد.

سید حسین میر شفیع افزود: با اجرای این طرح، ۹۰ درصد جمعیت روستایی از راه آسفالت برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های قانون بودجه و کمبود اعتبارات، تکیه ما به سایر منابعی است که در قالب مجوزهای خاص و یا مشارکت مردمی تهیه می شود.

میرشفیع عمده تلفات جاده ای را مربوط به عوامل انسانی دانست و گفت: وزارت راه مسئول کمیته ایمنی راه های کشور است و تصمیم ما بر این است به بهبود فرهنگ ترافیکی و رعایت نکات ایمنی توسط عابرین پیاده، رانندگان و موتورسواران که در حاشیه جاده در رفت و آمدند، کمک کنیم.

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد منابع مربوط به جرائم در سال جاری به اصلاح نقاط حادثه خیز بر می گردد که در محدوده های درون شهری و برون شهری برای رفع نقاط حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دبیر ستاد توسعه راه های کشور در ادامه بخشی از معضلات راه را مربوط به فرهنگ رانندگی دانست و گفت: به دلیل اینکه رانندگان در محدوده های مسکونی سرعتشان را کاهش نمی دهند و تلفات و خسارات را افزایش می دهند، وزارت راه با ایجاد دست انداز های با حداکثر ارتفاع ۵/۲ به کاهش خسارات کمک می کند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی راه های روستایی رفسنجان سید حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان