اشتغال صد در صدی جوانان بومی در کارخانه اروند چرخ رفسنجان

  • شناسه خبر: 46894
اشتغال صد در صدی جوانان بومی در کارخانه اروند چرخ رفسنجان

مدیر کارخانه اروند چرخ گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد کارکنان این کارخانه جوانان بومی و تلاشگر رفسنجان هستند و نیاز ما به متخصصین خارج از کشور را به صفر رسانده اند.

خانه » اشتغال صد در صدی جوانان بومی در کارخانه اروند چرخ رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کارخانه اروند چرخ رفسنجان در همایش فاتحان اروند با اشاره به دلاور مردی های شهدای گردان ۴۱۰ غواص رفسنجان، گفت: عظمتی که جوانان اروند از خود باقی گذاشتند، برای ما مایه افتخار است.

احسان ادامه داد: نام نهادن اروند چرخ به یاد فاتحان اروند موجب قوت قلب ماست و به روح همه آن ها درود می فرستیم که در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و نام ایران را بزرگ کردند.

وی در ادامه به اقدامات گسترده کارخانه اروند چرخ در طول ۱۰ سال فعالیت خود اشاره کرد و افزود: اروند چرخ در کمتر از ۳۰ ماه بزرگ ترین کارخانه تولید رینگ آلومینیوم ایران را تحت لیسانس یکی از معتبرترین سازنده های دنیا احداث نمود و به تولید انبوه رسید.

احسان از اشتغال ۲۰۰ نیروی جوان در کارخانه خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد کارکنان این کارخانه جوانان بومی و تلاشگر رفسنجان هستند که با پیچیده ترین دستگاه ها و ماشین ها کارخانه را اداره می کنند و کلیه تعمیرات را انجام می دهند و نیاز ما به متخصصین خارج از کشور را به صفر رسانده اند.

مدیر کارخانه عدم تأثیر تحریم ها بر تولید شرکت را از الطاف خداوند دانست و گفت: اروند چرخ به استانداردهای بزرگ دنیا نزدیک شده است و اولین عرضه کننده رینگ آلومینیوم به شرکت های سازنده خودروهای خارجی می باشد، که خوشبختانه در بازار داخل نیز موفق بوده است.

احسان به ایجاد نزدیک به ۴ هزار شغل غیر مستقیم توسط کارخانه اشاره کرد و گفت: شرکت به سمت تنها سازنده رینگ آلومینیوم کشور می رود و کمتر از ۷ ماه دیگر به ظرفیت کامل می رسد.

برچسب ها:
احسان اخبار رفسنجان اروند رود تا اروند چرخ اروندچرخ خانه خشتی رفسنجان رینگ آلومینیوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضااا

    همش دروغه شرکتی که بخاطر یه ریش کارمندشو اخراج کنه بدرد هیچی نمیخوره.فقط اینو بدونید اون کسی که دندون داده روزی هم میده.وسلام

    ابوالفضل

    جون ماردرتون به فکر جونا باشید من از بی پولی دارم روانی میشم اگر واقعا کار هست و پارتی بازی نمیکنید دست یاری بدید 24 سال دارم بیکار

    اردلان

    با عرض سلام وخسته نباشید. خدمت مهندس احسان ۳بار پی درپی تو یک ماه خدمتتون امدم و شما هر دفع گفتین برو چند روز دیگه بیا خواهشا رسیدگی کنید. نه من کسایی که جنمه کار دارن ورودی بدین نه کسایی که پارتی دارن مرسی خداقوت

    محمدنیکویی

    سلام جوانی هستم بیکار,جون عزیزت اگه میشه منوصدا بزنین بیام سرکارمیخام داماد بشم,جون شهدا تماس بگیر۰۹۱۳۱۹۳۴۳۹۳

    جلیل شعبانی

    http://gordan410.ir/item/659_%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%20%D8%B1%D9%88%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%20%DA%86%D8%B1%D8%AE
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان