قائم مقام انجمن سینمای دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهم ترین جشنواره موضوعی ایران است

  • شناسه خبر: 46822
جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهم ترین جشنواره موضوعی ایران است

قائم مقام انجمن سینمای دفاع مقدس جشنواره فیلم مقاومت را از اصلی ترین جشنواره های انجمن سینمای دفاع مقدس دانست و گفت: این جشنواره مهم ترین جشنواره موضوعی ایران است.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهم ترین جشنواره موضوعی ایران است

روح الله سهرابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «خانه خشتی»، با اشاره به فعالیت های این انجمن در راستای تأثیر گذاری در عرصه سینما و تلویزیون، گفت: انجمن سینمای دفاع مقدس در این مسیر به تولید آثار کوتاه، مستند متشکل از مستند داستانی و محض و گزارشی پرداخته است.

قائم مقام انجمن سینمای دفاع مقدس از ورود این انجمن به ساخت سریال خبر داد و افزود: در سال های اخیر بیش از ۸ سریال در این راستا تولید شده است.

وی کلیت هدف گذاری انجمن را تأثیرگذاری بر روند کیفی تولیدات عنوان کرد و گفت: تعامل ویژه انجمن سینمای دفاع مقدس با فیلمسازانی است که متعهد، پایبند، با اعتقاد و نگاه ارزشی به این عرصه وارد شده و فعالیت می کنند.

سهرابی اجرای برنامه «سینما روایت» را از برنامه های جانبی این انجمن عنوان کرد و اظهار داشت: در این برنامه از عوامل و کارگردانان فیلم های ارزشی به منظور شناسایی و معرفی آنان دعوت شده و به تحلیل آثار فیلمسازان پرداخته می شود.

وی افزود: «سینما روایت» محفلی برای نمایش مهجوریت فیلمسازی است که به او فرصتی برای افزایش کیفی سازی اثرش داده نشده است.

قائم مقام انجمن سینمای دفاع مقدس در ادامه ارائه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را از دیگر فعالیت های این انجمن بیان کرد و گفت: این تحقیقات جهت تولید فیلم به فیلمسازان ارائه می شود.

وی در خصوص فعالیت های شهرک سینمایی دفاع مقدس گفت: شهرک مکانی برای تلویزیون است و انجمن نیز در تعامل با شهرک، فیلم نامه های ارزشی و دارای مؤلفه های مورد تأیید را حمایت می کند.

سهرابی از تولید بیش از ۲۵ مستند و بیش از ۳۰ فیلم کوتاه اثرگذار در انجمن سینمای دفاع مقدس خبر داد و افزود: «قلاده های طلا»، «دلتنگی های عاشقانه»، «پنج قدم آخر»، «خاکستر و برف»، «بالاتر از ابرها» نیز از تولیدات سینمایی انجمن می باشد.

وی با تأکید بر اینکه انجمن سینمای دفاع مقدس به تولید آثار ورود پیداکرده است، گفت: آماده دریافت طرح ها و ایده های فیلمسازان و همکاری جهت ساخت آثار ارزشی هستیم.

روح الله سهرابی جشنواره فیلم مقاومت را از اصلی ترین جشنواره های انجمن سینمای دفاع مقدس دانست و گفت: این جشنواره مهم ترین جشنواره موضوعی ایران است که در ابعاد وسیعی پیش می رود و قصد داریم با دعوت از صاحب نظران و صاحب نامان سایر کشورها ضمن بهره مندی از حضور آنان، با بخش های مختلف دنیا که نگاه مستقل دارند، ارتباط برقرار کنیم.

برچسب ها:
انجمن سینمای دفاع مقدس جشنواره فیلم مقاومت خانه خشتی دفاع مقدس رفسنجان روح الله سهرابی شهرک سینمایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان