حضور سرمایه گذار ۱۸ ساله رفسنجانی در ستاد مثلث توسعه شهرستان

  • شناسه خبر: 46449
حضور سرمایه گذار ۱۸ ساله رفسنجانی در ستاد مثلث توسعه شهرستان

فرماندار رفسنجان گفت: روحانیون در ستاد مثلث توسعه شهرستان حضور فعال دارند.

خانه » آخرین اخبار » حضور سرمایه گذار ۱۸ ساله رفسنجانی در ستاد مثلث توسعه شهرستان

به گزارش “خانه خشتی”، معاون استاندار در نشست ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاری رفسنجان از مشارکت سرمایه گذاران در این ستاد ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم لطف خداوند شامل ما شود و با همت و حمایت مردم شهرستان بتوانیم خدمتگذار خوبی باشیم.

حمید ملانوری از حضور روحانیت در امر سرمایه گذاری استقبال کرد و گفت: روحانیون همانطور که در دوران دفاع مقدس کمک کردند، امروز نیز در امور سرمایه گذاری به صحنه آمده اند و شاهد حضور دو روحانی در ستاد مثلث توسعه شهرستان هستیم.

وی از حضور سرمایه گذار ۱۸ ساله در ستاد مثلث توسعه رفسنجان خبر داد و افزود: راه اندازی کارگاه ذغال پرسی توسط این جوان در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ویژه رفسنجان با اشاره به طرح های ارائه شده در جلسات گذشته ستاد، گفت: طرح تولید انواع ظروف یک بار مصرف با سرمایه گذاری به میزان ۵/۲ میلیون تومان به تصویب رسیده است.

در این نشست پنج تفاهمنامه شامل طرح گردشگری اوراف، طرح تولید شمش آهن، طرح تولید پولی‌سر میل‌لنگ و طرح مجتمع تفریحی رفاهی شهرک هرمزآباد به امضای فرماندار ویژه رفسنجان، امام جمعه و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی رسید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان