با حضور مسئولین صورت گرفت:

افتتاح و شروع طرح هم کد سازی تلفن های ثابت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 46421
افتتاح و شروع طرح هم کد سازی تلفن های ثابت در رفسنجان

افتتاح و شروع طرح هم کد سازی تلفن های ثابت استان کرمان در شهرستان رفسنجان با حضورامام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولین شهرستان با ارتباط ویدئو کنفرانس با امام جمعه موقت کرمان ، معاون توسعه منابع استاندار ، مدیر کل مخابرات استان کرمان و سایر مسئولین مرکز استان برگزار گردید.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح و شروع طرح هم کد سازی تلفن های ثابت در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم افتتاح و شروع طرح هم کد سازی تلفن های ثابت استان کرمان در شهرستان اظهار داشت: اجرای این طرح باعث سهولت و راحتی مردم و کاهش هزینه تلفن آن ها خواهد شد و سبب استفاده بیشتر مردم از تلفن های ثابت که سالم ترین وسیله ارتباطی هستند و کاهش استفاده از تلفن همراه به علت مضرات زیاد آن می شود . ایشان همدلی و همراهی مردم را یکی از نیازهای این طرح جهت موفقیت کامل برشمرد.

دکتر آذین  نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت: امروزه ارتباطات جز لاینفک زندگی مردم است و مردم عزیز بایستی استفاده درست از امکانات ارتباطی را داشته و در این امر نیز صرفه جویی نمایند.

فرماندار شهرستان رفسنجان نیز زیر ساخت های ارتباطی را لازمه توسعه پایدار و همه جانبه دانست.

11

وی از کمبود امکانات جهت واگذاری تلفن های ثابت در برخی از نقاط شهرستان و همچنین از کندی سرعت اینترنت در شهرستان رفسنجان گلایه و از مسئولین استان جهت برطرف نمودن این مشکلات در خواست همکاری و مساعدت نمود.

در ابتدای این ارتباط مدیر عامل شرکت مخابرات استان خاطر نشان کرد: در این طرح هزینه ارتباطات درون استانی برای مشترکین تلفن ثابت بین شهری به  ۳۰ ریال کاهش می یابد.

دوست محمدی افزود: این طرح در ۵۵ مرکز شهری از امشب(چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه) و ۲۶۴ مرکز روستایی با ۲۰۰هزار پورت از پنج شنبه ۲۷شهریور اجرا می شود.

وی به اضافه شدن عدد ۳ در ابتدای شماره های شهرستان های کرمان ، رفسنجان، انار و شهربابک و اضافه شدن عدد ۴ در ابتدای شماره های شهرستان های سیرجان جیرفت ، بافت ، کهنوج و بم و هم چنین ساماندهی تلفن های بی سیم روستایی اشاره نمود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان بیان کرد: تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی به مشترکین از وضعیت تغییر شماره های آن ها انجام شده و قبل از شروع طرح، ارسال پیام صوتی به مشترکین صورت گرفته و از طریق رسانه های استان نیز اطلاع رسانی کافی به مردم انجام شده و مردم عزیز از این بابت نگرانی نداشته باشند. تدابیری اندیشیده شده که اگر مشترکی شماره قبلی را شماره گیری نماید سامانه به صورت خودکار راهنمایی لازم را انجام می دهد.

وی گفت:هم استانی های محترم در صورت  نیاز می توانند ضمن تماس با سامانه ۶۰۶۰ از تغییر شماره تلفن مورد نظر خود مطلع گردند.

در پایان، افتتاح این طرح با تماس از مرکز استان توسط حجت الاسلام و المسلمین عرب پور امام جمعه موقت کرمان با فرزند شهید زینلی در شهرستان رفسنجان صورت پذیرفت.  

13

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان