رئیس شورای شهر رفسنجان خبر داد ۵۱ میلیارد تومان بودجه شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 4631
رئیس شورای شهر رفسنجان خبر داد ۵۱ میلیارد تومان بودجه شهرداری رفسنجان

علیرضا خادم‌الحسینی با اشاره به واگذار کردن امور شهروندان به خودشان و انتخاب اعضای شوراها اظهار داشت: با این مهم مردم عملاً خود در امور مربوط به خودشان شرکت می‌کنند، لذا رسیدگی به امور و آبادانی شهرها بهتر شده است. وی افزود: در شهری مانند شیراز پس از بازدید مشخص شد، سال گذشته یک میلیون […]

خانه » رفسنجان » رئیس شورای شهر رفسنجان خبر داد ۵۱ میلیارد تومان بودجه شهرداری رفسنجان

علیرضا خادم‌الحسینی با اشاره به واگذار کردن امور شهروندان به خودشان و انتخاب اعضای شوراها اظهار داشت: با این مهم مردم عملاً خود در امور مربوط به خودشان شرکت می‌کنند، لذا رسیدگی به امور و آبادانی شهرها بهتر شده است.

وی افزود: در شهری مانند شیراز پس از بازدید مشخص شد، سال گذشته یک میلیون متر مربع آسفالت شده و این در حالی است که چنین مقیاسی در رفسنجان به کار رفته و این از امتیازات شهرمان محسوب می‌شود.

خادم‌الحسینی بیان داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که وجود دارد و حضور شهردار در شورای اسلامی تصمیم‌گیری‌ها راحت‌تر و موفقیت‌آمیز‌تر است و با همکاری شهرداری میزان اعتبار و بودجه سال جاری ۵۱ میلیارد تومان تصویب شده است.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم و شرکت در عمران و آبادانی شهر هم رضایت آنها را در پیش دارد و هم قدرت ما را برای انجام کارهای بیشتر و بهتر افزایش می‌دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان