۳۵ هزار کارگر در رفسنجان بیمه هستند

  • شناسه خبر: 4624
۳۵ هزار کارگر در رفسنجان بیمه هستند

رئیس اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان گفت: رفسنجان ۳۵ هزار کارگر بیمه شده دارد، اما این کارگران از حداقل امکانات رفاهی نیز برخوردار نیستند. رضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تمام نیروهای شرکتی براساس بخشنامه یا با قرارداد معین و یا نیروی کار مشمول قانون کار هستند […]

خانه » رفسنجان » ۳۵ هزار کارگر در رفسنجان بیمه هستند

رئیس اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان گفت: رفسنجان ۳۵ هزار کارگر بیمه شده دارد، اما این کارگران از حداقل امکانات رفاهی نیز برخوردار نیستند.

رضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تمام نیروهای شرکتی براساس بخشنامه یا با قرارداد معین و یا نیروی کار مشمول قانون کار هستند و مسئولان شرکت‌ها باید حداقل دستمزدها و دیگر حقوق را بدانند تا حق کارگری تضییع نشود.

وی بیان داشت: رفسنجان بعد از مرکز کرمان با ۳۵ هزار نیروی کارگر بیمه شده مقام دوم استان را دارد و این در حالی است که این تعداد کارگر از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نیستند.

اسماعیلی تصریح کرد: حکمیت همه جانبه از نیروی کارگر، همکاری همه را می‌طلبد و نباید اجازه دهیم، بودجه‌های ملی که به رفسنجان اختصاص می‌یابد به واسطه وجود مس و پسته حذف شود.

وی توجه به کارگران را مهم دانست و خاطر نشان کرد: با همکاری تأمین اجتماعی در روز یازدهم اردیبهشت ماه برای کارگران برنامه داریم و نماز وحدت‌بخش نیز در همان روز در محل اداره تأمین اجتماعی اقامه می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان